Попереднє розслідування поламання поїздів Hyundai показало, що воно викликане прорахунками конструкторів виробника, в результаті чого неправильно розподілили навантаження на шкворневу балку (опора, за допомогою якої кузов спирається на візок).
Про це повідомив "Коммерсантъ-Украиїина" заступник гендиректора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко.
Глава Hyundai в Україні Юн Сук Чой припускає, що злам могли викликати не тільки недоробки в проектуванні, але ціла сукупність чинників, серед яких, зокрема, недостатньо якісні матеріали, вплив навколишнього середовища. За його словами, Hyundai має намір замінити всі балки. Їх доставлять в Україну з Кореї, а ремонтні роботи проведуть в одному з українських депо.
Директор Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту Ростислав Дьомін повідомив, що поїзди Hyundai, які визнають безпечними, можуть почати ходити вже через місяць. Модернізація ж тих, які виявляться несправними, може потребувати від півроку до дев'яти місяців.
Нагадаємо, що 12 лютого Hyundai зняли з експлуатації для проведення техогляду у зв'язку з виявленими несправностями кузова та несучої конструкції вагонів (включаючи тріщини в стінах).
Зараз в Україні експлуатуються 10 поїздів виробництва компанії Hyundai Rotem. Потяги використовувалися на маршрутах між Києвом і Львовом, Донецьком, Дніпропетровськом, Харковом, Запоріжжям, а також між Донецьком, Дніпропетровськом, Сімферополем і Харковом.