"Укрзалізниця" заявила, що інформація деяких ЗМІ про неякісне обслуговування потягів Нyundai не відповідає дійсності.
Про це повідомляє прес-служба залізничного відомства.
"Обслуговування електропоїздів здійснюють у рамках контракту, а інфраструктура "Укрзалізниці" відповідає правилам експлуатації", - йдеться в повідомленні УЗ.
У відомстві також заявили про задовільний стан інфраструктури: вона відповідає вимогам Правил технічної експлуатації на залізницях України, і про це свідчать огляди фахівцями технічних пристроїв колійного господарства, контактної мережі та зв'язку.
"Це також підтверджується безпечним курсуванням та експлуатацією поїздів формування країн Європи та СНД і поїздів формування "Укрзалізниці", у тому числі поїздів чеської компанії Škoda", - наголошують у відомстві.
В УЗ нагадали, що контракт на здійснення технічного обслуговування корейськими фахівцями чинний до листопада 2017 року. Згідно з умовами контракту, компанія Нyundai Rotem виконує сервісно-технічне обслуговування поїздів та їх ремонт (зокрема, корейські фахівці перед відправленням поїздів оформляють на кожен із них чек-лист якості виконаної роботи з гарантією безпечного курсування). Українська залізнична швидкісна компанія забезпечує роботу локомотивних бригад і стюардів, екіпірує поїзди, відповідає за санітарний стан потягів і харчування пасажирів.
Нагадаємо, 12 лютого Нyundai Rotem і "Українська залізнична швидкісна компанія" призупинили експлуатацію всіх 10 поїздів через несправності, виявлені в одному з потягів. Під час брифінгу 13 лютого було оголошено, що корейська компанія усуне неполадки власним коштом, у рамках гарантійних зобов'язань.
Також на брифінгу гендиректор представництва Hyundai Corporation Юн Сук Чой розповів, що зараз до обслуговування електропоїздів залучено 48 корейських фахівців, а для комплексного обстеження і проведення детальної інспекції приїдуть іще 7.
"Ми вже замінили всі пантографи, укріпили матеріал даху, зараз поетапно модернізуємо потяги. Уже немає такої кількості проблем і питань, як минулої зими. Під час додаткової інспекції ми з'ясуємо, чи виникатимуть такі поломки надалі", - розповів Юн Сук Чой. Неполадки, що виникли в Україні, Юн Сук Чой охарактеризував як нетипові. Водночас він визнав, що в багатьох країнах поїзди корейського виробництва експлуатують не без проблем.