Реформа річкових перевезень стане вигідною і для держави, і для бізнесу, зазначає міністр інфраструктури Владислав Криклій. За його словами, під час переорієнтації всього додаткового обсягу вантажу на ОВТ економічний ефект для України становитиме +19,17 млрд грн, а для бізнесу +16816 млрд грн, повідомляє Ліга Бізнес.
Владислав Криклій зазначив, що для розвитку та ефективності річкової логістики в Україні, потенціал якої використовується не більше, ніж на третину, необхідно врегулювати роботу внутрішнього водного транспорту.
Своєю чергою в Європі - це надефективна галузь, оскільки річкові перевезення - найдешевший і найекологічніший спосіб доставки вантажів.
За даними міністра, якщо депутати приймуть законопроєкт 1182-1-д "Про внутрішній водний транспорт" у цілому - це стимулюватиме стабільне фінансування внутрішніх водних шляхів: підвищиться пропускна здатність Дніпра, можна буде перевозити 45 млн тонн вантажів на рік; розвиток міжнародного водного шляху з Білоруссю Е-40, який дасть додаткові 7 млн тонн вантажів на рік; розвиток пасажирських перевезень; суднобудування, створення нових робочих місць і відновлення підприємств; безкоштовне проходження шлюзів, часткове звільнення суден від портових зборів, лібералізація ринку і міжнародної торгівлі.
Також за рахунок переходу вантажоперевезень на ВВШ можна буде економити до 1 млрд грн упродовж 4 років на ремонті автодоріг.
Реформа зможе запрацювати вже з наступного року.