В умовах карантину головним завданням державного Укргазбанку є обслуговування українців без необхідності персонального відвідування банківських відділень. Для цього Укргазбанк не блокуватиме картки клієнтів, термін дії яких закінчується впродовж найближчого часу, і продовжить період їх використання на наступні три місяці (+90 днів).
"Нам як державному банку дуже важливо, щоб наші клієнти під час карантину отримували послуги без затримок і проблем, а головне - не виходячи з дому. Особливо це стосується пенсіонерів і клієнтів, яким нараховуються пенсійні та соціальні виплати на наші банківські картки. Тому вже зовсім скоро, навіть у разі закінчення терміну дії картки, кошти на ній будуть доступні для зняття в нашій банкоматній мережі ще впродовж наступних трьох місяців. А якщо клієнт усе ж замовить нову картку, вона буде доставлена йому прямо додому. Тому необхідності відвідувати відділення банку для отримання нової картки не буде", - зазначив голова правління Кирило Шевченко.
Укргазбанк завчасно інформуватиме власників його карток про наближення терміну закінчення їх дії і, за заявками клієнтів, випускатиме нові картки, які відразу будуть активованими і доступними для використання в мобільному додатку "Екобанк онлайн". Тому, активувавши в смартфоні сервіси безконтактної оплати - Google Pay і Apple Pay, новими картками клієнти зможуть користуватися вже відразу для миттєвих розрахунків. Нова картка буде доставлена кур'єром у зручний для клієнта час і місце. Послуга буде доступна клієнтам банку вже з 1 квітня 2020 року.
Мінімізація кола соціальних контактів під час карантину є максимально ефективним заходом у протидії поширенню вірусу. Але це не означає, що наші користувачі повинні бути обмежені в доступі до звичних для них банківських послуг і, особливо, власних коштів на рахунках. Державний Укргазбанк і надалі буде оперативно розробляти заходи, які дозволять клієнтам отримувати весь спектр фінансових послуг без візитів до відділень банку.
Зараз найбезпечнішим способом користування продуктами і сервісами Укргазбанку є його дистанційні сервіси - мобільний додаток "Екобанк онлайн", контакт-центр і Клієнт інтернет-банкінг для юридичних осіб.