У Луганській області обрали три можливі маршрути для приєднання ділянки залізниці, яка опинилася відрізаною від решти України через бойові дії.
Про це йдеться в повідомленні пресслужби Луганської ОДА.
- Рубіжне - Старобільськ (59 км)
Цей варіант найсприятливіший з огляду на профіль місцевості. Тут не потрібно будувати жодних штучних споруд, крім переїздів. Обидві станції достатньо розвинені, а Старобільськ до того ж має стратегічне значення, оскільки розташований посередині відрізка Кондрашевська-Нова - Лантратівка. Старобільськ також рівновіддалений від північних і східних районів Луганської області і є логістичним центром з розгалуженою мережею автомобільних доріг.
- Рубіжне - Новий Айдар (43 км)
Цей напрямок коротший, але має більш складний профіль місцевості і вимагає будівництва моста через Айдар. До того ж вій близький до лінії розмежування.
- Сватове - Старобільськ (62 км)
Ще три варіанти (Сватове - Білокуракине, Тополі - Лантратівка і Дворічна - Лантратівка) відхилили, оскільки Білокуракине недостатньо розвинена станція, а Лантратівка до того ж розташована близько до кордону з Росією.
Оцінка вартості кожного варіанта будівництва залізничної лінії, яка з'єднає колії Кондрашевська-Нова - Лантратівка і Попасна - Сватове - Куп'янськ, і остаточний вибір буде зроблено після розроблення техніко-економічного обґрунтування та складання проєктно-кошторисної документації.
Їх вартість - 10 млн гривень за кожним варіантом. В обласному бюджеті таких грошей немає.
Витрати на себе готове взяти Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) за умови створення міжвідомчої робочої групи. Обласна адміністрація звернулася щодо цього до міністра інфраструктури Владислава Криклія.
Нагадаємо, що через відсутність залізничного сполучення та неможливість підвезення вугілля з вільної території кілька разів зупинялася Луганська ТЕС у Щасті.