ГоловнаЕкономікаБізнес

Загальна вартість 100 найдорожчих українських брендів становила $6,2 млрд, - рейтинг НВ

Перші місця зайняли "Моршинська", "Нова пошта" та Rozetka.

Загальна вартість 100 найдорожчих українських брендів становила $6,2 млрд, - рейтинг НВ
Фото: НВ

Журнал "НВ" склав щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів України. Перші позиції в ньому зайняли "Моршинська", "Нова пошта" та Rozetka.

Рейтинг брендів опубліковано в журналі №43 за 21 листопада 2019 року.

Автори рейтингу видання відзначають, що загальна вартість всіх 100 брендів за 2019 рік зросла на 4,7% і досягла $6,2 млрд.

При цьому фармацевтика за підсумками нинішнього року з великим відривом очолила топ-5 галузей, які подорожчали за сумарною вартістю брендів. Для фармацевтики показник зростання становив 203%, тоді як найближчі сусіди з рейтингу, фінансові послуги та молочна промисловість зросли на 33% і 26% відповідно. Найдорожчим фармацевтичним брендом в рейтингу визнано "Дарницю".

"НВ "також розбирає кілька кейсів ребрендингу, який українські компанії провели в нинішньому році.

За словами маркетинг-директора "Фокстрот" Наталії Ставраті, її компанія стала "спілкуватися більш іронічно, на більш простій мові", щоб залучити в торговельну мережу молодих покупців.

Як інший приклад "НВ" призводить компанію "Дарниця", новий логотип якої являє собою букву "d", стилізовану під мікроскоп.

"Мікроскоп - це символ досліджень, інновацій, пошуку. Ми бачимо "Дарницю" саме такою -  яка шукає нове,  розробляє ліки, потрібні пацієнтам", - пояснив глава ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.

Він підкреслив, що ребрендинг - це елемент нової стратегії, а не просто новий логотип.

"Дарниця" - компанія з великою історією, ми хочемо зробити її більш сучасною, динамічнішою. Для нас важливо, щоб "Дарниця" стала впізнаваним міжнародним брендом. Ми хочемо, щоб українці пишалися компанією, яка працює на міжнародній арені", - додав Шимків.

Він також повідомив, що разом з новим логотипом у "Дарниці" з'явилися і нові цінності: спадщина, амбітне лідерство, відповідальність і extreme ownweship (загострене почуття власника).

Як пояснює "НВ", вартість кожного бренду розраховувала компанія MPP Consulting. Методологія оцінки заснована на фінансових результатах компаній - власників марок. Враховувалися також і інші фактори: географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається і інвестиційна привабливість галузі.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram