ГоловнаЕкономікаФінанси

Після завершення пільгового розмитнення "євроблях" почав зростати попит на нові авто

У березні продажі легкових автомобілів зросли на 8%.

Після завершення пільгового розмитнення "євроблях" почав зростати попит на нові авто
KIA Sportage
Фото: wikipedia.org

У березні 2019 року, порівняно з березнем 2018-го, продажі нових легкових автомобілів підвищилися на 8%, про це повідомляє Укравтопром. Першого місяця весни українці зареєстрували 7,3 тис. нових легкових автомобілів.

Найпопулярнішою маркою місяця стала Renault. Протягом березня свої перші реєстраційні номери отримали 1022 машини цієї французької марки. Таким чином, Renault покращила свій результат річної давнини на 66%.

На другому місці за популярністю Toyota, яка втратила від свого торішнього результату 7%, продавши в березні 835 машин.

Третє місце дісталося марці KIA – 710 реєстрацій, це в 3,2 разу більше, ніж минулого року. Машина KIA Sportage взагалі стала бестселером місяці, її продали 549 разів. 

Skoda посіла четверту позицію з показником 589 авто і 37-відсотковим зростанням щодо минулого року.

Замикає п'ятірку лідерів Nissan – 567 авто (+ 28%).

Також до ТОП-10 березневого ринку ввійшли: Volkswagen - 476 шт. (-43%); Hyundai - 422 шт. (+ 0,5%); Mazda - 268 шт. (+ 18%); BMW - 259 шт. (+ 47%); Suzuki - 240 шт. (+ 52%).

Нагадаємо, 22 лютого 2019 року закінчився пільговий термін для розмитнення євроблях зі знижкою 50% на акциз. Уряд вирішив не продовжувати період пільг. За три місяці на пільгових умовах були розмитнені 218 тисяч транспортних засобів на іноземних номерах. Їхні власники сплатили до бюджету 13,5 млрд гривень.

2018 року імпорт уживаних автомобілів в Україні на 40% перевищив за обсягами ринок нових машин. Ринок імпортних старих автомобілів в Україні зріс удвічі до 116,8 тисяч одиниць. Маркою-лідером був Volkswagen.     

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram