У Кремлі ніколи не розміщували політичної реклами в соціальній мережі Facebook.
Про це заявив прес-секретар президента РФ Дмитро Пєсков, передає "Інтерфакс".
"Ми не знаємо, хто і як розміщує рекламу у Facebook, і ніколи цього не робили, і ніколи російська сторона не була до цього причетною", - сказав він.
Пєсков додав, що в Кремлі не знають, що таке Russiagate.
Напередодні засновник Facebook Марк Цукерберг заявив, що його компанія планує вжити заходів у зв'язку з імовірним втручанням Росії у вибори США. За його словами, він "дуже стурбований демократичним процесом і його цілісністю". Для того, щоб запобігти спробам втручання у вибори інших країн, Facebook буде працювати разом з урядом США над розслідуванням втручання Росії в американські вибори, також відомим як Russiagate. Цукерберг розповів, що ведуться пошуки "іноземних акторів, включаючи російські групи і групи з держав колишнього СРСР".
Крім того, компанія планує зробити політичну рекламу в соцмережі більш прозорою і посилити контроль за нею. Facebook також збільшить вкладення в безпеку й у "цілісність виборів".
Раніше Facebook розповів, що, ймовірно, керовані з Росії сторінки опублікували 2015 і 2016 років близько 2200 оголошень, які могли впливати на вибори президента в США. На ці "потенційно політичні" повідомлення було витрачено близько $ 100 тис. Пізніше стало відомо, що Facebook видалив 80% груп російської "фабрики тролів".
Нагадаємо, 15 вересня Facebook закрив спільноту, що вела політичну агітацію в Техасі.