Понад третина китайських товарів, які продають через Інтернет, є підробкою або продуктом низької якості.
Про це повідомляє The South China Morning Post з посиланням на агентство "Сіньхуа".
ЗМІ посилаються на доповідь, представлену китайським законодавцям у понеділок, 2 листопада. Згідно з наведеними в ній даними, менш ніж 59% товарів, які продають через Мережу, відповідають вимогам якості.
У документі є пункт про необхідність "якомога швидше розробити законодавство, яке регулювало б продажі у сфері електронної комерції, поліпшити нагляд й організувати роз'яснювальну роботу з питання прав покупців і відповідальності продавців".
З доповіді випливає, що цих заходів необхідно вжити якомога швидше у зв'язку з вибуховим зростанням онлайн-продажів, обсяг яких 2014 року зріс на 40% і склав 2,8 трлн юанів ($441,8 млрд). При цьому число скарг клієнтів становило 77,8 тис. - у 3,5 разу більше, ніж 2013 року.
Нагадаємо, раніше сьогодні повідомляли, що китайці купили у шведів компанію Vertu.