Напередодні матчу з київськими "динамівцями" 12-разовий чемпіон України донецький "Шахтар" разом з українським дизайнером Віктором Анісімовим представив власний бренд одягу "1936", про що повідомляє клуб на своїй сторінці в інстаграмі.
Прем'єрна презентація продажу перших колекцій одягу відбулися в столичному ЦУМі.
Захід відвідали генеральний директор клубу Сергій Палкін, гравці Микола Матвієнко, Давид Хочолава, Андрій П'ятов, Віктор Коваленко, Жуніор Мораєс, Тайсон і Михайло Мудрик, а також тренери Вітор Северину і Даріо Срна.
Логотипом стало помаранчеве коло, що підкреслює зв'язок з айдентикою ФК "Шахтар", вказує пресслужба клубу.