У вівторок, 19 червня, близько 150 пасажирів не змогли вилетіти з аеропорту Барселони до Харкова.
Про це повідомляє "Цензор.НЕТ" з посиланням на родичів застряглих в аеропорту пасажирів.
"В аеропорту Барселони другий день перебувають 150 наших громадян. Мали летіти авіакомпанією SkyUp, літак не подали. У компанії не відповідають на телефон. У міністерстві нуль реакції, люди без їжі і води, багато дітей. Їм не дають ні їжі, ні води. Інформації ніякої не надають. Барселона віддає багаж і відправляє на всі чотири сторони. Компенсацію ніхто відшкодовувати не збирається. Люди шоковані. Їм сказали добиратися додому як хочуть і власним коштом", - розповіла одна з родичів пасажирів.
За словами туристів, вони мали прилетіти до Харкова ще 20 червня о 01:25, але рейс затримується досі.
Коли буде літак - ніхто не знає.
Як повідомляє харківський сайт "ГородХ", в аеропорту багаж відправили в літак, але самі туристи в нього не потрапили. При цьому жодної інформації про те, коли буде оголошено посадку, довго не було. Потім з електронного табло зник рейс. Пізніше з'ясувалося, що літак зламався. Представник авіакомпанії SkyUp до мандрівників так і не вийшов. Усі спроби додзвонитися марні.
У прес-службі SkyUp уточнили, що рейс PQ 748 "Барселона - Харків" не вилетів вчасно через несправність системи внутрішнього зв'язку між кабіною пілотів і бортпровідниками.
"Пасажирам рейсу було надано воду, сендвічі, а також трансфер і розселення в готелях: Tryp Port Cambrils - для 52 пасажирів, Cercotel Reus Park - для 87 пасажирів, Marinada Salou - для 43 пасажирів", - йдеться в повідомленні на сайті компанії.
Нагадаємо, українська авіакомпанія SkyUp почала здійснювати регулярні рейси з Харкова, Запоріжжя і Одеси в Барселону з 25 травня 2019 року.
На початку квітня 2019 року Державіаслужба також схвалила заявки авіакомпанії SkyUp на виконання рейсів з Києва до Парижа і Ніцци, а також із Харкова до Парижа.