У Сімферополі з'явилися носії зовнішньої реклами з портретом російського голови адміністрації міста Геннадія Бахарєва. На них розміщено також дещо змінене гасло Віктора Януковича, яке той використовував у передвиборній кампанії на посаду президента України 2009-2010 років - "Почую кожного". Про це повідомляє Крим.Реалії.
Адміністрація Сімферополя в тестовому режимі запустила інтернет-сервіс "АктивныйСимферополь.рф" у січні 2017 року, щоб дізнатися думку громадян із різних проблем міста. Як пояснив під час презентації ресурсу Геннадій Бахарєв, такий досвід був перейнятий у Санкт-Петербурга і Москви, де подібні майданчики "зарекомендували себе належним чином".
Як повідомляли, передвиборне гасло Януковича "Почую кожного" у 2012 році висміяли в американському сатирично-політичному ток-шоу The Daily Show з Джоном Стюартом.