"Укрзалізниця" повідомляє про суттєве падіння продажу залізничних квитків на тлі збільшення випадків їх повернення, у тому числі на не скасовані у зв'язку з карантином поїзди.
Про це повідомляють на сайті "УЗ".
Зазначають, що з 11 по 15 березня пасажири повернули 303 тис. квитків на загальну суму майже 86,6 млн гривень.
"Для повернення коштів за невикористані квитки, куплені в касах, необхідно звернутися в будь-яку залізничну касу. Пасажиру відразу повертають гроші, крім випадків, коли відсутня достатня кількість готівки. У такому разі квиток гаситься і пасажир може звернутися по свої кошти в будь-який зручний день протягом шести місяців. При цьому кошти повертають протягом трьох-п'яти днів після звернення пасажира", - йдеться в повідомленні.
"УЗ" зазначає, що застосовуються всі заходи для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. Квитки, куплені через інтернет, повертають також через онлайн-сервіси. Гроші зараховують на картку протягом 30 календарних днів.
Пасажирам, поїзди яких скасували через карантин, "УЗ" зобов'язується компенсувати 100% вартості квитка. На міжнародні потяги, маршрути яких обмежили, повну вартість квитка можна повернути, якщо була скасована зупинка, до якої пасажир купив квиток.
Нагадаємо, повний перелік міжнародних поїздів, які скасовують або скорочують на період карантину (з 17 березня мінімум до 3 квітня), доступний на сайті "УЗ". У нього входять близько 30 поїздів і українського, і іноземного формування, а також чотири безпересадкові вагони.