Антимонопольний комітет України рекомендував 11 компаніям забрати з етикеток продуктів написи "еко", "екологічний" і схожі, оскільки вони не відповідають дійсності і вводять в оману споживачів. Відповідні рекомендації опубліковано на сайті АМКУ.
За даними АМКУ, в Україні 25 липня 2014 року, "Сан ІнБев Україна" почала використовувати в своїй господарській діяльності позначення "еко" без проведення сертифікації та затвердження акредитованими органами. Неправдива інформація була розміщена на етикетці пива, а також в рекламі.
В рамках дослідження АМКУ рекомендувало також прибрати неправдиву інформацію про "екологічність" компаніям:
- ТОВ "АСС" (Дніпропетровська обл.) на пасту томатну "Помідора",
- СОК "Чиста флора" (Івано-Франківська обл.) на чай "Квіти долин",
- ТОВ "Лідер Снек" (Кременчук) на насіння "Хомка",
- ТОВ "ТП" Сервіс Пак "(Харківська обл.) на мікродобрива Quantum,
- ТОВ "Біол" (Мелітополь) на литі сковорідки з антипригарним покриттям,
- ТОВ "Лотос Трейд" (Запоріжжя) на губки для керамічного посуду з бамбукового волокна,
- ТОВ "Світ хімії" (Львів) на засоби для чищення туалетів та ванних кімнат Blitz Eco Strong,
- ТОВ "Вань Н.І." (Львівська обл .) на мило туя з ялівцем,
- ТОВ "Теплокерамік" на обігрівач керамічний інфрачервоний TEPLOCeramic,
- ТОВ "Фібратекс" на дитячі вологі серветки ECORelax.
Нагадаємо, раніше в листопаді АМКУ завів справу на операторів мобільного зв'язку через 4-тижневі тарифні пакети послуг.