ГоловнаСвіт

У Китаї образилися на Dolce & Gabbana через рекламу з паличками

Італійські модельєри оприлюднили відеозвернення з вибаченнями.

У Китаї образилися на Dolce & Gabbana через рекламу з паличками
Фото: EPA/UPG

Китайські торгові інтернет-сайти зняли з продажу товари Dolce & Gabbana через скандал, що вибухнув з приводу реклами фірми, яку багато хто в Китаї вважає расистською і образливою.

Про це повідомляє Бі-бі-сі.

Цього тижня італійський модний будинок запустив рекламний ролик, на якому китайська модель з великими труднощами намагається їсти паличками пасту та піцу. За задумом авторів, реклама повинна була бути смішною, але їх тут же звинуватили в знущанні над китайською культурою і в насаджуванні зневажливих стереотипів.

Китайські знаменитості закликали бойкотувати бренд. Dolce & Gabbana довелося відкласти на невизначений термін показ у Шанхаї, який було заплановано на 21 листопада.

Експерти відзначають, що скандальна ситуація в Китаї може болісно позначитися на бізнесі італійського модного будинку, але чи матиме це далекосяжні наслідки, залежить від того, як компанія поведеться найближчими днями.

"Якщо вони зможуть продемонструвати щире бажання ближче пізнати китайського споживача, вивчити особливості китайського ринку, тоді все ще може стати на свої місця", - відзначила аналітик Аліна Ма.

Італійські модельєри, своєю чергою, випустили відеозвернення з вибаченнями перед Китаєм і китайцями по всьому світу. Звернення викладено на офіційному Youtube-каналі Dolce & Gabbana.

Нагадаємо, в квітні минулого року бренд розмістив на найбільшому в Китаї сайті мікроблогів Weibo фото, на яких моделі в одязі та аксесуарах Dolce & Gabbana позували поряд зі скромно одягненими людьми в найбідніших районах Пекіна. Фотографії розкритикували за експлуатацію стереотипів і застарілого уявлення про Китай як про відсталу та бідну країну.

Китайцям не сподобалося, що свою рекламну кампанію модний будинок побудував на зображеннях старих частин міста, тоді як у Пекіні є ультрасучасні та розвинені райони.

Ще одна маркетингова невдача спіткала компанію в 2016 році, коли одну з моделей взуття своєї колекції "весна-літо" Dolce & Gabbana назвала "сандалями раба".

У 2013 році суд засудив Доменіко Дольче і Стефано Габбану до року і восьми місяців в'язниці кожного за ухилення від сплати податків.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram