Питання безпеки перевезень для нового керівництва держкомпанії "Укрзалізниця" є першочерговим і жоден вагон не виходить на рейс без технічного огляду.
Про це в інтерв'ю "РБК-Украина" заявив виконувач обов'язків голови державної компанії "Укрзалізниця" Євген Кравцов.
"Ці цифри - не таємниця. Я вам їх назву: на 27% магістральних шляхів прострочений термін капітального ремонту, зношеність парку магістральних електропоїздів - 84%, тепловозів - 99%, вантажних вагонів - 90%, пасажирських - 87%. Менеджмент компанії цієї статистики не приховує", - підкреслив новий керівник держкомпанії.
За його словами, ще однією гострою проблемою, що вимагає оперативного вирішення, є боротьба з корупцією.
"Корупційні схеми вироблялися десятиліттями. І боротися з ними повинні насамперед уповноважені компетентні структури. Ми ж, зі свого боку, будемо впроваджувати світовий досвід попередження корупційних проявів", - заявив в.о. голови "УЗ".
На думку Євгена Кравцова, "без системних змін реформування "УЗ" довго не протягне".
"І тут, насамперед, важливе розуміння джерел, звідки будуть братися кошти на оновлення. Саме тому говоримо про систему автоматичної індексації тарифів на вантажні перевезення з урахуванням інвестиційної складової", - резюмував він.
Водночас Євген Кравцов підкреслив, що питання безпеки перевезень для нового керівництва держкомпанії є першочерговим.
"Запевняю, що вагон, який не пройшов технічного огляду, на рейс не вийде. Це наша принципова позиція", - запевнив топ-менеджер.
Він також назвав цифри, які, за його словами, свідчать про потенціал розвитку підприємства.
""УЗ" забезпечує 3% ВВП економіки країни. Компанія - один з найбільших платників податків країни: 15 мільярдів гривень ми перерахували державі тільки за минулий рік. 58% вантажообігу в Україні забезпечується залізничним транспортом. Чотири з 10-ти міжнародних транспортних коридорів проходять через країну, і "УЗ" є найбільшим роботодавцем: у нас працюють понад 270 тисяч осіб", - розповів Євген Кравцов.