Міністерство інфраструктури України вважає концесію найперспективнішою моделлю розвитку портів із залученням інвесторів.
Про це повідомив заступник міністра Дмитро Демидович на засіданні робочої групи з питань організаційно-технічної підготовки до впровадження прозорих механізмів використання приватними інвесторами портових об'єктів у Києві в п'ятницю.
"Міністерство зараз створює умови для залучення приватного бізнесу до роботи портів. Ми дійсно хочемо цього. Модель концесії вважаємо найбільш перспективною і, впевнений, дійдемо порозуміння в цьому питанні з усіма зацікавленими відомствами", - цитує його слова прес-служба відомства.
Під час обговорення саме концесію було визнано найоптимальнішим механізмом для розвитку портів і залучення приватних інвестицій, оскільки в цьому разі порти залишаються у державній власності, а інвестори отримують гарантії захисту вкладених коштів.
"Концесія - це основний пункт стратегії українського портового господарства: держава не втрачає свою власність, концесіонер одержує гарантії та можливість прогнозованої довгострокової роботи, розвивається інфраструктура портів, зношеність якої сьогодні становить близько 70%", - цитує повідомлення директора департаменту державної політики у сфері морського і річкового транспорту Володимира Севрюкова.
Представники стивідорних компаній, які взяли участь у засіданні, також зазначали, що концесія є найбільш дієвим форматом взаємодії з держпортом.
Прес-служба зазначає, що представники промпідприємств, які є найбільшими вантажовідправниками і потенційними інвесторами в портову галузь, зазначили серед переваг концесії цільовий розвиток об'єктів портової інфраструктури і гарантії виконання зобов'язань учасниками концесійних договорів.
Нагадаємо, закон "Про концесії" ухвалили в Україні 1999 року, а в червні 2012 року Президент Віктор Янукович підписав закон "Про морські порти", ухвалений з метою реформування галузі - він допускає використання концесії з цією метою.