Наслідки несправності поїзда "Український експрес" уже вирішено - пасажирів доправили до Києва, вони отримають фінансову компенсацію за подорож у потязі іншого класу.
Про це повідомляє "Укрзалізниця".
Нагадаємо, сьогодні вранці експрес не зміг виїхати з Харкова через технічні причини.
Залізниця оперативно відреагувала на ситуацію, що склалася, пересадивши пасажирів в інший потяг. Сформований з електровоза ЧС-7 і нових вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу поїзд № 161 вирушив із Харкова згідно з графіком, о 06:50.
У пасажирів попросили пробачення за незручності під час перевезення. Уже на шляху прямування поїзда бригада і стюарди через засоби гучного зв'язку повідомили всю необхідну інформацію про порядок повернення різниці вартості проїзду. Аналогічні оголошення для пасажирів прозвучали і на Центральному київському вокзалі.
Пасажирів доставлено до Києва підмінним складом із невеликим запізненням через необхідність зміни локомотива.
У Державній адміністрації залізничного транспорту вибачилися перед пасажирами й повідомили, що для перерахунку вартості квитка та повернення різниці пасажири цього рейсу можуть звернутися до кас на станціях Харків, Полтава, Київ.
Для зручності пасажирів і уникнення черг після прибуття рейсу № 161 із Харкова всі 52 каси Центрального залізничного вокзалу відкриті для перерахунку та повернення коштів.
"Український експрес" за графіком вирушить із Києва до Харкова вже сьогодні ввечері", - зазначає "Укрзалізниця".