Чемпіонат Євро-2012 виступив каталізатором розвитку швидкісного залізничного транспорту України.
Про це заявив головний редактор журналу "Футбол" Артем Франков.
"Чемпіонат дав стусана, завдяки якому ми, можливо, за два роки "проскочили" дорогу, на яку за інших умов витратили б років десять. Ми, напевно, ще дуже довго бродили б зі своїми старими нічними потягами і т.д. Більшість вагонів і локомотивів старого зразка відпрацювали свій ресурс, і користуватися ними просто небезпечно для життя пасажирів", - вважає експерт.
При цьому Франков позитивно оцінив початок експлуатації швидкісних поїздів Hyundai.
"Проїхавшись раз у Hyundai, зізнаюся, отримав задоволення. Це дійсно комфортабельний, цілком європейського рівня потяг, навіть із нашими, ще далеко недоробленими коліями, він іде дуже гладко - набагато краще, ніж наявні експреси і, тим більше, нічні потяги. Тому я вважаю, що крок зроблено правильний".
При цьому зазначив, що в пасажирів повинен залишатися вибір, яким транспортом користуватися і за якою ціною.
"Зрозуміло, не потрібно скасовувати альтернативні економрейси, тобто ті самі поїзди, де можна проїхатися в плацкарті дешевше за 100 гривень - нехай ринок сам визначить, наскільки в нас затребуваний Hyundai. Не потрібно заганяти людей туди штучно. І тоді, я вважаю, незадоволених бути не повинно. А через деякий час, коли Hyundai вийдуть на той розклад, який спочатку було обіцяно, тобто 3,5 години до Харкова, ми взагалі будемо інакше це сприймати. Тобто ми дійсно побачимо якісний стрибок порівняно з попереднім поїздом", - упевнений Франков.