Колишній депутат групи «Економічний розвиток», член ТСК ВР з питань підготовки законопроекту про внесення змін до Конституції України, член Венеціанської комісії (2013-2017).
Україна для міжнародної спільноти - ненадійний партер, який не здатний забезпечити належний захист прав своїм же громадянам та ігнорує міжнародні норми.
В Україні кількість трудових мігрантів з кожним роком лише збільшується, як і кількість валюти, яку вони перераховують з-за кордону.
Питання залишається лише одне – чи хоче влада реальних змін у газовій сфері? Адже без політичної волі нічого не буде.
Цікаво, як би реагував Міністр соціальної політики, якщо б йому протягом року нараховували одну зарплату, а виплачували б вдвічі меншу?
«Депортація, видворення, державна зрада, викрадення» – це короткий перелік того, як в Україні та за її межами описують ситуацію з Міхеілом Саакашвілі.
У нас так побудована система формування ЦВК, що він не може бути не політизованим. Тут залучені низка політичних гравців найвищого рівня, враховуються бажання та інтереси різних політичних…
Втрата рідної людини - величезне горе. Проте ще болючішим воно стає від невизначеності, неможливості провести поховання, належно попрощатися.
Чи потрібен Україні такий недосконалий та суперечливий з усіх поглядів Вищий антикорупційний суд? Відповідь очевидна і лаконічна – ні.
З освітою чи без неї, але у детективів НАБУ є Місія – боротись з топ-зловмисниками держави. А проти Місії ключових антикорупціонерів у нашій країні жоден правовий аргумент не діє.
Уже найближчим часом російська делегація може повернутись до Парламентської асамблеї Ради Європи.
Перед тим як проголошувати чергове законодавче ноу-хау, варто думати, насамперед, про його якість, реалістичність і користь для держави.
12 млн євро – це ті гроші, на які громадяни отримали право саме внаслідок порушення державою Україна їхніх громадянських прав.
Законопроект про правничу освіту може стати неприємним сюрпризом для тих, хто колись отримав диплом про вищу юридичну освіту.
Підсумовуючи суть законопроекту, можна з упевненістю сказати, що там майже відсутні норми права. Якщо бути геть відвертим, то він не відповідає ознакам закону, а є швидше політичним…
У запалі політичної полеміки не можна забувати про головне: незалежно від того, якою буде судова система розгляду справ про корупцію, вона повинна бути чесною, незалежною.
Тільки ставши економічно сильним, можна претендувати на дійсно рівноправне політичне партнерство в європейській сім’ї.
Освітня реформа, устами прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, набула нових барв та відтінків. На його думку, вища освіта українцям взагалі не потрібна.
У пенсійній реформі є чимало прихованих течій. Пересічній людині складно здогадатись, що ж насправді криється за складними бюрократичними формулюваннями.
Перш ніж приймати реформи варто їх обговорити з людьми. Тоді влада мала б моральне право сказати, що у нас є не лише «голі» ідеї, а й дорожня карта - як на практиці їх реалізувати…
Отож якою б перспективною та райдужною не здавалась реформа пенсійної системи, але проблеми залишаються старими: працюючий українець в старості зможе розраховувати тільки на себе і…
Проблема утилізації та переробки сміття є актуальною для всієї країни. Інакше все може закінчиться загальнонаціональною катастрофою.
Лікарі повинні чітко уявляти зміст та ризики пропонованої реформи. Логічно було б до другого читання доповнити законопроект їхніми конкретними пропозиціями.
Пан Рева де-факто вважає трудових мігрантів “паразитами”, які у випадку пенсій намагаються отримати від держави щось неналежне і незаслужене. Тоді як “ідеалом” для отримувача української…
На чому має базуватися впевненість пенсіонерів, що надбавки, про які говорить Гройсман не опиняться такими ж «віртуальними», як і «гарантовані» законом надбавки для «дітей війни»?
Про майбутнє держави потрібно думати тут і зараз. Утопічно сподіватись, що зуміємо відродити економіку та забезпечити високий рівень життя без розуміння реального стану справ в країні…