Оцінка роботи сайту «Контактний центр міста Києва 1551»

Не так давно чиновники Київської міської державної адміністрації вихвалялись тим, що запустили сайт контакт-центру «1551», завдяки якому можна залишити звернення через інтернет, не дзвонячи на лінію «1551».

Я вирішив перевірити, як працює нова служба, і залишив звернення, в якому просив повідомити мені контактний телефон Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Питання досить просте, відповідь на яке у Google можна знайти дуже швидко.

Перше ж посилання з пошукової системи веде на сайт КМДА, де є запитувана мною інформація.

Моє звернення зареєстрували 22 липня. Працівники контактного центру призначили відповідального та встановили дату виконання — 6 серпня. Тобто, 15 діб.

Проте, 6 серпня відповідь мені надана не була. Відреагували на моє звернення лише 12 серпня, тобто через 21 день, після його реєстрації, і через 6 днів, після встановленого КМДА дедлайну. При цьому, електронною поштою сповіщення мені не надходило. Тобто, я мав щодня заходити на сайт та перевіряти стан обробки.

Отож, роботу сайту «Контактний центр міста Києва 1551» особисто я оцінюю на 2 бали. Адже, на завдання, виконання якого потребувало тільки однієї хвилини, реально було витрачено 21 день. Більше того, не вклалися у строки, які самі ж і встановили.

Але, була і невеличка приємність — 20 серпня мені подзвонили з Департаменту транспортної інфраструктури та хотіли додатково усно повідомити про стан розгляду мого звернення, надати свій номер телефону. Проте, все одно, це задовго для такої простої задачі.

Андрей Богданович Андрей Богданович , Блогер, эксперт по вопросам доступа к публичной информации и борьбе с коррупцией
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram