Я вирішив перевірити, як працює нова служба, і залишив звернення, в якому просив повідомити мені контактний телефон Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Питання досить просте, відповідь на яке у Google можна знайти дуже швидко.
Перше ж посилання з пошукової системи веде на сайт КМДА, де є запитувана мною інформація.
Моє звернення зареєстрували 22 липня. Працівники контактного центру призначили відповідального та встановили дату виконання — 6 серпня. Тобто, 15 діб.
Проте, 6 серпня відповідь мені надана не була. Відреагували на моє звернення лише 12 серпня, тобто через 21 день, після його реєстрації, і через 6 днів, після встановленого КМДА дедлайну. При цьому, електронною поштою сповіщення мені не надходило. Тобто, я мав щодня заходити на сайт та перевіряти стан обробки.
Отож, роботу сайту «Контактний центр міста Києва 1551» особисто я оцінюю на 2 бали. Адже, на завдання, виконання якого потребувало тільки однієї хвилини, реально було витрачено 21 день. Більше того, не вклалися у строки, які самі ж і встановили.
Але, була і невеличка приємність — 20 серпня мені подзвонили з Департаменту транспортної інфраструктури та хотіли додатково усно повідомити про стан розгляду мого звернення, надати свій номер телефону. Проте, все одно, це задовго для такої простої задачі.