ГоловнаСвіт

Facebook назвав суму, яку РФ витратила на рекламу Brexit

Куплена росіянами реклама була спрямована також на американську аудиторію.

Facebook назвав суму, яку РФ витратила на рекламу Brexit

Російські оперативники розмістили в соцмережі Facebook три реклами напередодні британського референдуму про членство в ЄС, витративши всього $ 0,97, щоб порушити питання міграції.

Про це повідомляє агентство Рейтер із посиланням на заяву компанії Facebook.

Раніше комітет британського парламенту звернувся до Facebook із запитом про інформацію щодо діяльності пов'язаних із Росією проплачених акаунтів.

Facebook уже скерував свої висновки комісії, котра вивчає, яким чином агітація в соцмережах впливає на політику в Британії. У компанії заявили, що досліджували наявність профілів або сторінок, пов'язаних з прокремлівською організацією "Internet Research Agency" (IRA), які проплачували рекламу в період референдуму.

IRA - російська організація, в якій, на думку дослідників, працюють сотні людей для просування прокремлівського контенту в соціальних медіа.

"Ми визначили, що ці облікові записи, пов'язані з IRA, витратили невелику суму грошей ($ 0,97) на рекламні оголошення для британської аудиторії за цей час", - заявили в компанії.

Повідомляється, що ця сума була витрачена на три реклами, кожна з яких також була спрямована на американську аудиторію та стосувалася питань міграції, а не референдуму про вихід з ЄС.

Як стало відомо напередодні, "кіберактивісти" з Росії втручалися в референдум у Шотландії.    

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram