Бюджетний комітет Сенату Італії схвалив пропозицію ввести 6% податку на цифрові продажі.
Про це пише The Local.
Згідно з пропозицією, фіксована ставка податку буде застосовуватися до продажу цифрових послуг, таких як онлайн-реклама. Наприклад, якщо італійська компанія купує рекламу в корпорації Google, 6% вартості продажу буде стягнуто і сплачено італійській податковій.
Міністерство фінансів Італії пообіцяло до квітня 2018 року визначити точний перелік послуг, які будуть обкладатися податком. У відомстві зазначили, що сільськогосподарські підприємства й ті, хто працює за єдиною ставкою податку, а також невеликі платники податків будуть звільнені від сплати.
Очікують, що так званий "веб-податок" набуде чинності з січня 2019 року і принесе додаткові €114 млн на рік у бюджет Італії.
Італія є однією з кількох країн, які закликають Євросоюз реформувати механізм оподаткування високотехнологічних корпорацій, таких як Google і Facebook, стверджуючи, що компанії повинні платити певний відсоток доходів, які одержують у європейських країнах.
Зараз компанії платять податок на прибуток, можуть платити його країнах з найбільш сприятливою ставкою податку і платять мінімальні податки навіть у країнах, де вони здійснюють значні продажі.
Італія може стати першою європейською країною, яка запровадить такий податок. Франція, Німеччина та Іспанія також розглядають можливість внесення таких змін у національне законодавство.
Нагадаємо, у травні повідомляли, що Росія отримала від іноземних компаній $35 млн завдяки "податку на Google".
"Податок на Google", або закон про сплату іноземними фірмами ПДВ 18% у разі продажу електронних послуг у Росії, схвалили влітку 2016 року. Одними з перших, хто почав повідомляти користувачів про необхідність платити ПДВ, був Google.