Китайська інтернет-компанія Alibaba продала товарів на рекордні 160 млрд юанів ($25,3 млрд) в "День холостяка".
Про це повідомляє агентство Bloomberg.
"День холостяка" відзначається в Китаї щорічно 11 листопада. Протягом доби магазини влаштовують масштабні розпродажі, які приносять компаніям величезні прибутки. У порівнянні з минулим роком продажі компанії виросли на 39%.
У компанії також розповіли, що в моменти пікового навантаження сервера Alibaba обробляли 256 тис. транзакцій в секунду. Перший пакет доставили клієнтові вже через 12 хвилин після початку дії знижок. Тільки за перші три хвилини покупці витратили $1,5 млрд. За чотири години до закінчення розпродажу голова Cainiao (логістична служба Alibaba) Вань Лін повідомив, що число вже наявних замовлень на доставку перевищило 700 млн. Для порівняння, в минулому році за підсумками всього 24-годинній онлайн-розпродажі було доставлено близько 657 млн посилок.
Тим часом, керівництво Alibaba планує зробити щорічну акцію більш глобальною. "День холостяка", який спочатку задумали з метою допомогти самотнім людям знайти собі пару, зараз відзначається в Китаї грандіозним розпродажем. Магазини 11 листопада серйозно знижують ціни, а покупці готуються до цього заздалегідь і хочуть встигнути зробити покупки першими.
Як повідомлялося в жовтні, китайські компанії, в тому числі корпорація Alibaba, мають намір конкурувати в сфері хмарних розрахунків з США.