Технічна комісія з розслідування катастрофи літака Falcon 50 президента французької компанії Total Крістофа де Маржері в аеропорту "Внуково" дійшла попереднього висновку: подію вона пояснила нетверезим станом водія снігоприбиральної машини і його начальника.
Про це пише "Коммерсантъ".
Під час реконструкції подій вечора 20 жовтня 2014 року комісія встановила, що події, які призвели до загибелі де Маржері та екіпажу, відбулися в результаті збігу кількох обставин. По-перше, експерти вважають, що водій снігоприбиральної машини, яка зіткнулася з літаком, у нетверезому стані "втратив орієнтацію" на льотному полі. По-друге, начальник зміни, який мав стежити за роботою снігоприбирачів, також був нетверезий і не помітив зникнення машини свого підлеглого.
Крім того, комісія зазначила, що злетом керувала дівчина-стажист, яка не знала про наявність спецтехніки на обох злітних смугах. До моменту аварії 24-річна Світлана Кривсун пропрацювала диспетчером лише 17 годин.
Адвокати фігурантів розслідування заявили виданню, що попередні висновки експертів вважають свідченнями невинуватості диспетчерів. Остаточні звинувачення у справі будуть пред'явлені тільки після публікації звіту Міждержавного авіаційного комітету.
Нагадаємо, голова французького енергетичного концерну Total Крістоф де Маржері загинув у ніч проти 21 жовтня внаслідок зіткненні приватного літака Dassault Falcon 50 зі снігоприбиральною машиною у "Внуковому". Звинувачення за ч.3 ст.263 КК РФ ("Порушення правил безпеки руху та експлуатації судна повітряного транспорту, що призвело смерть з необережності двох і більше осіб") пред'явили водієві снігоприбирача аеропорту Володимиру Мартиненку, провідному інженерові Володимиру Леденьову та керівнику польотів Роману Дунаєву, а також диспетчеру-стажисту Світлані Кривсун і диспетчеру Олександру Круглову. Стаття звинувачення загрожує покаранням до семи років позбавлення волі.