ГоловнаЕкономікаБізнес

Кабмін скасував "скоромовки" в рекламі на радіо

Норма, яка зобов'язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається.

Кабмін скасував "скоромовки" в рекламі на радіо
Фото: http://mediasat.info

Кабінет Міністрів скасував обов'язкове зачитування номера й інших даних ліцензій у радіорекламі.

Про це повідомив у фейсбуці міністр Кабміну Дмитро Дубілет.

"Тільки що на засіданні Кабміну ми прийняли постанову. Рубрика «Дрібниця, а приємно». Ми скасували обов'язкове зачитування номера й інших даних ліцензій у радіорекламі для банків, страхових і будівельних компаній і для інших груп з початку наступного року. Ну, ви пам'ятаєте, коли в кінці ролика номер читається з ефектом перемотування", - написав він.

При цьому міністр підкреслив, що це скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватися.

"Норма, яка зобов'язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається. До того ж, ця норма, можливо, мала сенс 20 років тому, а зараз, в епоху Google, зовсім застаріла. Тим паче, що через швидкість читання все одно часто нічого не можна розібрати", - зазначив Дубілет.

"Пам'ятаю, як мене ця штука дратувала ще в школі. А недавно я їхав у машині, почув цю нісенітницю і раптом усвідомив, що це можна змінити. Узгодили цю зміну з Мін'юстом, Мінекономіки, Мінфіном та іншими органами - і проголосували", - додав міністр.

Нагадаємо, в 2017 році Рада відправила на доопрацювання зміни в законопроєкт №4924 "Про рекламу", якими пропонувалося вилучити зі статей 21, 24, 25 і 25-1 вимоги щодо зазначення реквізитів дозвільних документів у рекламі на радіо. Зазначалося, що це скасування дозволить зробити рекламу менш дратівливою.

"З огляду на те, що в коротких рекламних роликах на радіо таку інформацію неможливо запам'ятати і використовувати, що дратує аудиторію, доцільно скасувати відповідні вимоги до реклами послуг", - йшлося в пояснювальній записці до законопроєкту.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram