Капіталізація хороших доріг відкриває набагато кращі перспективи, ніж таке зрозуміле «ущербним професійним політикам» злодійство на їх ремонті й обслуговуванні. Таке переконання у своєму блозі на Цензор.Нет висловив радник прем'єр-міністра України Юрій Голик.
«Дороги – це одна з ключових потреб у країні. Це виклик, з яким ми повинні впоратися», – зазначив радник прем'єра.
За його словами, дуже добре важливість хороших доріг видно на свіжому прикладі – ремонті траси Запоріжжя - Маріуполь, який нова влада взялася закінчити за три місяці, а не три роки, як планувалося раніше.
Голик описав основні причини, чому побудувати хороші дороги – стратегічне завдання для країни. Зокрема, більш ефективним стане бізнес. «Швидкість і якість перевезень, швидкість обігу товарів і грошей, зменшення амортизації транспорту і псування товару, зниження собівартості перевезень – це все підвищує ефективність бізнесу, особливо орієнтованого на перевезення», – пише він.
Також, переконаний Голик, з хорошими дорогами інвестиції будуть розподілятися по країні рівномірно. Імпульс для розвитку отримають сільські території та маленькі міста. Внутрішній туризм охопить всю країну і не буде настільки прив'язаний до потягів і літаків, як зараз.
«Транспортна галузь збільшується в обсягах і ефективності. А це вже – сотні тисяч робочих місць. Всі суміжні галузі теж ростуть. І це додатковий стимул для всієї економіки», – додав Голик.
Україна займає 132 місце у світі за рівнем розвитку автомобільних доріг. 39% автомобільних доріг державного значення не відповідають вимогам міцності, а 51% – рівності. Крім того, понад 9 600 мостів за технічними параметрами не відповідають вимогам сучасних норм і фактичному навантаженню, 1 923 мости потребують термінового ремонту, а 86 мостів перебувають в аварійному неробочому стані.