ГоловнаЕкономікаБізнес

Як не перетворити Email-маркетинг на спам і стабільно підвищувати продажі

26 травня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе традиційну безкоштовну онлайн-конференцію «WebPromoExperts Email Day», присвячену тенденціям у галузі email-маркетингу й ефективності поштових розсилок. Доповіді спікерів будуть ґрунтуватися на власному багатому і професійному досвіді. Експерти заходу розкажуть усе про тренди, прийоми та методи проведення ефективних розсилок, поділяться способами комунікації з наявними та потенційними покупцями, також розкажуть про те, як утримати і привабити клієнтів за допомогою листів, які читають. Вас чекають доповіді від Яндекс, LeBoutique, SendPulse, eSputnik, TemplateMonster, Yakaboo, Websarafan, Tucan й інших!

Мета конференції - допомогти маркетологам і власникам бізнесу вивести email-маркетинг на новий професійний рівень і забезпечити зростання прибутку компанії завдяки якісним і ефективним розсилкам.

Для кого вона?

  • для представників e-commerce
  • для email-маркетологів
  • для маркетологів і керівників відділу маркетингу
  • для власників бізнесу/керівників компаній
  • для тих, хто хоче зробити кар'єру в галузі email-маркетингу
  • для менеджерів з продажу

Ви отримуєте:

  • 12 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
  •  круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання;
  •  8 годин прямого ефіру з кращими фахівцями ринку;
  •  подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.

Як потрапити до нас на конференцію?

Реєструйтеся за посиланням. У день проведення конференції вам буде надіслано листа з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Організатори і спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «SendPulse».

Зареєструватися на конференцію!

Вам може бути цікаво:

Як залучити учасників конференції за допомогою сюжетної email-розсилки. Кейс

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram