24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений у цьому джерелі. Трафік на сайт - одне з головних завдань під час просування. Контент - один з ключових інструментів у досягненні цієї задачі! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно й ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.
З доповідей ви дізнаєтеся:
- Як зрозуміти, який контент потрібен саме Вашій аудиторії, і через які канали варто його транслювати?
- Чому грамотна контент-стратегія - це 50% успіху, і як її скласти?
- Який саме контент приносить конверсії і лояльність?
- Як створити вірусний контент, і чи потрібен він Вам?
- Який контент підходить для email-маркетингу?
- Як продавати за допомогою спільноти бренду?
- Як побудувати контент-маркетинг для інтернет-магазину?
- Як оцінити якість свого контенту?
- Як уникнути помилок, які "вбивають" конверсію?
Цей захід передусім буде корисним: інтернет-маркетологам; копірайтерам/редакторам; SMM/SEO-фахівцям; новачкам, які бажають освоїти інструменти контент-маркетингу; власникам і адміністраторам сайтів; замовникам послуг для розкрутки своїх сайтів.
На конференції на вас чекає:
- 9 годин прямого ефіру;
- 15 кращих практиків поділяться своїми кейсами, досвідом і рекомендаціями;
- 1 круглий стіл з відповідями, порадами й обговоренням актуальних питань;
- подарунки та бонуси від організаторів і партнерів.
Програма:
- 10 мікрокейсів. Як контент-маркетинг може вплинути на Ваш бізнес. Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts);
- Контент чи нативна реклама? Кейс AIN.ua. Ярослав Кобзар (Директор з розвитку проектів AIN.UA);
- Блог Ahrefs: з третього світу в перший. Tim Soulo (Керівник відділу маркетингу в Ahrefs);
- Креатив в email розсилках: 17 яскравих прикладів. Олександр Рись (Маркетолог в SendPulse);
- Лови хвилю. Особливості роботи із ситуаційним контентом. Микита Коваленко (Співзасновник digital-бутику Yellow Fox);
- 100 000 МАМ НА SVITMAM. Привернути увагу, Залучити і Утримати. Іван Кучеренко (Керуючий партнер агентства цифрових комунікацій DIEVO);
- Текст на 1000 лайків. Майя Богданова (Директор в Discovery Center PR Agency);
- Як скласти контент-план на основі запитів аудиторії? Ігор Горбенко (Digital Marketing Expert в Serpstat);
- ТОП-10 елементарних помилок, які вбивають конверсію текстів. Аліна Самульська-Холіна (Копірайтер, контент-маркетолог, засновник у Лабораторії копірайтера);
- Як збільшити трафік у 2-3 рази за рахунок математичної оптимізації контенту. Михайло Оплаканець (Керівник одного з SEO-напрямків в Boosta);
- Тема і спікер узгоджуються;
- Листи-продавці. Дмитро Кудренко (Засновник і керівник сервісу електронного маркетингу eSputnik);
- Як не виглядати ідіотом в очах ЗМІ зі своїми текстами. Віктор Фомін (Редактор Lifehacker);
- Комплексний підхід до стратегії контенту. Кейс Portmone. Євген Савчук (Директор з маркетингу в Portmone);
- Як писати лонгриди і який вихлоп можна отримати. Ната Зайонц (Головний редактор блогу в Академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts).
Як потрапити до нас на конференцію?
Реєструйтеся за посиланням. У день проведення конференції вам буде надіслано листа з нагадуванням і посиланням на її проведення.
Організатори і спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «ContentYoda», «Ahrefs».
Зареєструватися на конференцію!
Вас може зацікавити: