ГоловнаЕкономікаБізнес

24 березня - WebPromoExperts Content Marketing Day. 15 реальних кейсів із контент-маркетингу

24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений у цьому джерелі. Трафік на сайт - одне з головних завдань під час просування. Контент - один з ключових інструментів у досягненні цієї задачі! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно й ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.

З доповідей ви дізнаєтеся:

  • Як зрозуміти, який контент потрібен саме Вашій аудиторії, і через які канали варто його транслювати?
  • Чому грамотна контент-стратегія - це 50% успіху, і як її скласти?
  • Який саме контент приносить конверсії і лояльність?
  • Як створити вірусний контент, і чи потрібен він Вам?
  • Який контент підходить для email-маркетингу?
  • Як продавати за допомогою спільноти бренду?
  • Як побудувати контент-маркетинг для інтернет-магазину?
  • Як оцінити якість свого контенту?
  • Як уникнути помилок, які "вбивають" конверсію?

Цей захід передусім буде корисним: інтернет-маркетологам; копірайтерам/редакторам; SMM/SEO-фахівцям; новачкам, які бажають освоїти інструменти контент-маркетингу; власникам і адміністраторам сайтів; замовникам послуг для розкрутки своїх сайтів.

На конференції на вас чекає:

  • 9 годин прямого ефіру;
  • 15 кращих практиків поділяться своїми кейсами, досвідом і рекомендаціями;
  • 1 круглий стіл з відповідями, порадами й обговоренням актуальних питань;
  • подарунки та бонуси від організаторів і партнерів.

Програма: 

  1. 10 мікрокейсів. Як контент-маркетинг може вплинути на Ваш бізнес. Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts);
  2. Контент чи нативна реклама? Кейс AIN.ua. Ярослав Кобзар (Директор з розвитку проектів AIN.UA);
  3. Блог Ahrefs: з третього світу в перший. Tim Soulo (Керівник відділу маркетингу в Ahrefs);
  4. Креатив в email розсилках: 17 яскравих прикладів. Олександр Рись (Маркетолог в SendPulse);  
  5. Лови хвилю. Особливості роботи із ситуаційним контентом. Микита Коваленко (Співзасновник digital-бутику Yellow Fox);
  6. 100 000 МАМ НА SVITMAM. Привернути увагу, Залучити і Утримати. Іван Кучеренко (Керуючий партнер агентства цифрових комунікацій DIEVO);
  7. Текст на 1000 лайків. Майя Богданова (Директор в Discovery Center PR Agency);
  8. Як скласти контент-план на основі запитів аудиторії? Ігор Горбенко (Digital Marketing Expert в Serpstat);
  9. ТОП-10 елементарних помилок, які вбивають конверсію текстів. Аліна Самульська-Холіна (Копірайтер, контент-маркетолог, засновник у Лабораторії копірайтера);  
  10. Як збільшити трафік у 2-3 рази за рахунок математичної оптимізації контенту. Михайло Оплаканець (Керівник одного з SEO-напрямків в Boosta);
  11. Тема і спікер узгоджуються;
  12. Листи-продавці. Дмитро Кудренко (Засновник і керівник сервісу електронного маркетингу eSputnik);
  13. Як не виглядати ідіотом в очах ЗМІ зі своїми текстами. Віктор Фомін (Редактор Lifehacker);
  14. Комплексний підхід до стратегії контенту. Кейс Portmone. Євген Савчук (Директор з маркетингу в Portmone);
  15. Як писати лонгриди і який вихлоп можна отримати. Ната Зайонц (Головний редактор блогу в Академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts).

Як потрапити до нас на конференцію?

Реєструйтеся за посиланням. У день проведення конференції вам буде надіслано листа з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Організатори і спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «ContentYoda», «Ahrefs».

Зареєструватися на конференцію!

Вас може зацікавити:

Блог з email-маркетингу

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram