21 квітня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе унікальну для України кейс-конференцію «WebPromoExperts Day». Можна довго набивати ґулі самостійно, а можна дізнатися про найкращий досвід експертів інтернет-маркетингу і просто використовувати його у своєму бізнесі. Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts зібрала кращих із кращих у галузі SMM, SEO, контекстної реклами, контент-маркетингу, копірайтингу, юзабіліті й email-маркетингу. Фішка конференції - парні виступи «Агентство/сервіс + Клієнт», що дозволить комплексно розкрити завдання, результати і як їх досягали!
Вас очікують доповіді-кейси від УкрСиббанку, TUI, Яндексу, Coral Travel, Фармаку, ВКонтакте, Templatemonster, ВУСО, Праги, Sendpulse, METRO, Lenovo, Netpeak, LeBoutique, ЛУН.ua та інших!
Мета цієї конференції - поділитися реальним досвідом кращих експертів, практиків у сфері інтернет-маркетингу. Розповісти про інструменти, перевірені на практиці.
Для кого вона?
- Для власників бізнесу - у Вас є сайт, але він не приносить продажів, і Ви розумієте, що тупцюєте на місці;
- Якщо Ви починаєте бізнес з нуля або плануєте і не знаєте, з чого почати;
- Для маркетологів - Ви знаєте інструменти просування в інтернеті, але не знаєте, як комплексно їх використовувати і як побудувати контент-стратегію;
- Для менеджерів онлайн-проекту - не знаєте, як досягти поставлених показників продажів.
Ви отримаєте:
- 24 доповіді з практичними прикладами, кейсами й особистим досвідом;
- 2 потоки: «Інструменти просування» і «Інструменти комунікацій»;
- 8 годин, які заощадять вам місяці і гроші;
- 2 кава-брейки і обід з можливістю неформально поспілкуватися і поставити питання спікерам;
- Подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
ПОТІК: Інструменти просування
- Трафік по копійці. Кейс просування УкрСиббанку в органічному пошуку (Антон Воронюк / Міла Дорошенко)
- Як залучити цільовий трафік для сезонного бізнесу з Рекламної мережі. Кейс Coral Travel Ukraine (Тарас Віруцький / Тетяна Помаранська)
- Як вивести 4000 запитів у ТОП 1 органічного пошуку. Кейс TUI Ukraine (Артем Гідін / Роман Керакосян)
- Чи трансформується промо в бізнес модель. Кейс Digital фарм (Юрій Маркевич)
- Як стратегічне планування дозволяє поліпшити показники в контекстній рекламі. Кейс мережі ресторанів Sezam food і ShashlikYan (Олег Піддубний / Володимир Аганесян)
- Нюанси роботи наскрізної аналітики і синхронізація цілей інтернет-реклами з бізнесовими цілями клієнта. Кейс 4TV.com.ua (Сергій Шилінгов / Сергій Герус)
- Контент-просування для малого бізнесу. Кейс "Польський Клуб" (Артем Пилипець / Раїса Асланян)
- Орієнтування ВКонтакте, продаж квитків на кіберспортивний турнір. Кейс StarLadder (Наталія Якуніна)
- Як отримувати заявки у сфері експертно-правової оцінки (послуги БТІ, видача техпаспортів, введення в експлуатацію) від $1,96. Кейс Lexstatus (Сергій Щербаков / Вікторія Денисова)
- Як проаналізувати ефективність навчальних програм у складному продукті? Кейс Admixer. (Андрій Осипов / Анна Ятель)
- Просування у висококонкурентних нішах на прикладі сервісів ЛУН.ua (Олег Іскевич)
- Досвід залучення міжнародних клієнтів. Кейс Templatemonster (Давид Браун)
ПОТІК: Інструменти комунікацій
- ТОП-3 каналів комунікації зі споживачем в інтернет-маркетингу. Кейс WebPromoExperts (Ольга Онікієнко / Сергій Желепа)
- Збільшуємо ефективність Лендінзі удвічі. Кейс СК «ВУСО» (Денис Каплунов / Дмитро Соколов)
- Вірус у дії: як змусити 200 тис. жінок задуматися про здоров'я. Кейс Verum Clinic (Юлія Демцова / Олена Черненко)
- Lenovo. Як почути не тільки хейтерів. Кейс проекту "Inspired by people" (Станіслав Стояцький)
- Комунікації контентного проекту. (Михайло Фідченко / Євген Шпітко)
- Як зібрати 5000 людей на офлайн-захід за допомогою Facebook? Кейс: Ресторан «ПРАГА» (Сергій Вічев)
- Індивідуальний підхід до 1 000 000 клієнтів. Кейс METRO (Оксана Куликова)
- 7 складових успіху візуального контенту - як правильно підбирати зображення. Кейс Bebivita (Михайло Хейна / Дмитро Мозговий)
- Маркетинг подій: як креативно обіграти календар? (Олександр Рись)
- Як зробити прибутковим мобільний додаток в e-commerce - кейс шопінг-клубу LeBoutique (Юрій Грузинський / Аліна Франчук)
- Система листів для інтернет-магазину. Кейс Funnycases (Олена Мельон)
Вартість участі - 4000 грн.
Для всіх читачів знижка 10% за промокодом: partners-10
Кількість квитків обмежена!
Організатори та спонсори:
«WebPromoExperts», «WebPromo», «SendPulse», «SE Ranking».
Зареєструватися на конференцію! Вам може бути ще цікавіше: