У "блакитній залі" львівського палацу Потоцьких київський бренд жіночої білизни Zhilyova lingerie зняв рекламу з напівоголеною моделлю і викликав критику в соціальних мережах.
Про це пише ZAXID.NET.
Тизер ролика було опубліковано в Instagram бренда ще 4 листопада. У ньому модель у нижній білизні танцює на столі в "блакитній залі" (колишній їдальні) палацу Потоцьких.
В адміністрації Львівської національної галереї мистецтв імені Бориса Возницького, якій належить будівля, пояснили, що з брендом було укладено офіційний договір, але модель порушила один із пунктів, коли залізла на музейний стіл.
Помічник гендиректора галереї Василь Мицько сказав, що будівля вже багато років здає приміщення в оренду. А конкретно за ці зйомки бренд платив 3,2 тис. грн на годину. Він також додав, що це - максимальна вартість, визначена Міністерством культури.
Гендиректор галереї Тарас Возняк заявив, що в зйомках реклами немає нічого поганого, але теж додав, що договір було порушено через використання музейних експонатів. "Зйомки проходили в присутності нашого доглядача-чоловіка, тому коли модель переодягалася, він змушений був виходити із залу. Очевидно, в якийсь із цих моментів вона вилізла на стіл", - розповів він.
Нагадаємо, в 2012 році бренд французької нижньої білизни Etam зняв рекламний ролик у відомому паризькому музеї д'Орсе, в якому три моделі несподівано скидають плащі серед натовпу туристів і дефілюють по залах музею в нижній білизні.
Минулого року мер Івано-Франківська розпорядився освятити міський палац Потоцких через виступи в ньому групи "Хамерман знищує віруси".