Під «Прозорий офіс» ми відвели перший поверх адмінбудівлі Ірпінської міської ради – майже 540 квадратних метрів. Підготовка приміщення тривала чотири місяці. Замість старих і здебільшого тісних кабінетів зробили великі просторі зали, оформлені в оригінальному стилі і оснащені сучасною комп’ютерною технікою. Облаштували 36 робочих місць, дитячу кімнату і окрему кімнату для прийому громадян міським головою, заступниками голови та секретарем міськради. У центрі працює електронна черга, а тим, хто не вміє користуватися технічними новинками, допомагає адміністратор.
У новому центрі надаються послуги: міського управління юстиції, відділу Державної реєстрації юридичних та фізичних осіб, управління Держземагенства, загального відділу міськвиконкому, відділів земельних ресурсів, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, служби у справах дітей, комунальних підприємств, громадських об’єднань тощо. На сьогодні день ми надаємо 38 різних адміністративних послуг, і з початку року їх надано понад 13 000.
Відкриття Центру адміністративних послуг здійснено в рамках нової стратегії розвитку Ірпеня як міста здоров’я. Адже місто здоров’я – це не тільки фізично здорові люди, це й здорові стосунки між людьми. У тому числі, прозорі і комфортні стосунки між громадою і владою. «Прозорий офіс» допоможе полегшити життя тисячам ірпінців. Але особливо це стосується пенсіонерів, людей з обмеженими можливостями. Тепер не треба по декілька разів ходити десятками кабінетів, вирішуючи одне питання. Людина може прийти, подати заяву, а потім у визначений час прийти за результатами у те ж місце. Це вигідно і заявникам, і чиновникам, які, до речі, зобов’язані не лише повернутися обличчям до людей, а й виконати свою роботу якісно. Європейські умови праці дозволяють скоріше перейти на новий рівень спілкування і нову якість адміністративної послуги.