Отримавши мандат довіри від мешканців Києва, я одразу зробив звернення до місцевих органів влади, щоб отримати всі необхідні документи для створення парку навколо озера Райдужне, оскільки, як з’ясувалося, парку офіційно немає. За півроку ми з командою зібрали всі потрібні документи. Місцеві активісти та громада зібрали більше тисячі підписів на підтримку створення парку «Озеро Райдужне (Радунка)». Я, як депутат, зареєстрував в Київраді проект рішення про створення парку. Наш шлях розпочався з бюджетної, екологічної та земельної комісії. Бюджетна комісія підтримала створення парку, екологічна – висловила свої зауваження та доповнення, що були нами враховані, земельна комісія спільно з Департаментом земельних ресурсів заперечили створення парку у вказаних межах, оскільки одна з ділянок належала забудовнику Подільсько-Воскресенського переходу, мосту-вбивці озера Райдужне. Наш проект не підтримали.
Проект Воскресенсько-Подільського переходу існує ще з радянських часів, міст довгобуд, вже з’їв величезну кількість коштів, а віз і нині там. Громадськість та небайдужі архітектори вже неодноразово пропонували проходження мосту не вбиваючи озеро Райдужне через проспект Алішера Навої та виведення гілки мосту до швидкісного трамваю на Троєщину.
Оскільки ми з’ясували, що відновлюється проект переходу, я, як депутат, на засіданні Київради під час закладення коштів в бюджет міста Києва на потреби будівництва вимагав ознайомити депутатський корпус з проектом мосту, щоб ми не ухвалювали рішення як то кажуть як купують кота в мішку. Секретар Київради Прокопів В. погодився, що така ситуація є неприпустимою і дав доручення надати документи проекту Воскресенько-Подільського переходу в сучасному варіанті. Також на транспортній комісії під час представлення проекту та альтернативи основному проекту я декілька раз нагадував про дане доручення та вимагав надати документи проекту депутатам, зокрема мені, та громаді.
Більше місяця ми не отримали ЖОДНИХ документів, натомість ми з’ясовуємо, що вже розробляється детальний план території, що фактично несе пряму загрозу озеру Райдужне, місцевій флорі та фауні.
Як киянин я усвідомлюю потребу метро на Троєщину. Ще в 2012 році, балотуючись в народні депутати, я пропонував альтернативний проект наземного метро на Троєщину.
КМДА!!! Вимагаю надати документи проекту Воскресенько-Подільського переходу громаді і врахувати думку жителів мікрорайону, а також розглянути альтернативний проект переходу, що збереже озеро Райдужне і дозволить побудувати метро на Троєщину.
Увага!
8 лютого 2017 року за адресою вул. Хрещатик, 32 відбудеться засідання секції містобудування та архітектури архітектурно-містобудівної ради щодо МОСТУ-ВБИВЦі Озера Райдужне.