Зловживання, які виявила Рахункова палата – це лише маленька частинка масштабної афери.
Прибуток аеропорту Бориспіль різко скоротився в цьому році. Аеропорт завантажений лише на третину. Цього року прибутки аеропорту в шість раз менше в порівнянні з 2011 роком. За минулий рік було 586 млн. грн. прибутку, я впевнений у тому, що збитки в цьому році будуть тільки зростати.
Сьогодні говорять про можливе наповнення терміналу “D” на повну потужність. Але крім того, що у самому терміналі повністю відсутня інфраструктура, немає відповідного сполучення між терміналами. Тобто людині, щоб перебратися з терміналу “B” до терміналу “F”, чи “D”, потрібно забирати свої валізи, брати таксі і тільки таким чином можна добратися до інших терміналів. Але навіть при наповненні терміналу “D”, залишається питання що робити з терміналом “F”?
І це лише ті недоліки, які на поверхні.
Ніби то відпала загроза передачі аеропорту Бориспіль в концесію. Під час особистої зустрічі з міністром інфраструктури В.Козаком, він особисто мене завірив, що підстав для можливої передачі аеропорту Бориспіль у концесію – немає. Хочеться вірити, що саме так і буде.
Эксперты Счетной палаты недостаточно квалифицированы, чтобы определить эффективность работы аэропорта "Борисполя".
— Борис Колесников
Тим не менше, я не планую відкликати свій законопроект, про передачу аеропорту Бориспіль в концесію, бо слідкуючи за тим, як розвиваються події в самому аеропорту, я не впевнений, що певні зацікавлені особи хочуть штучно довести його до банкрутства.
Але питання зловживань і неефективного використання 3,7 мільярдів гривень залишається відкритим. Як народний депутат, звернувся до Рахункової Палати надати повністю результати перевірки.
Крім того, я зареєстрував проект Постанови Верховної Ради України «Про утворення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань перевірки діяльності головних розпорядників бюджетних коштів (Мінінфраструктури (до липня 2012 року – Мінтрансзвязку) та Укрєвроінфрапроекту) за напрямом будівництва та реконструкції аеропорту «Бориспіль і розслідування фактів незаконного та неефективного використання цих коштів під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу».
13 березня Голова комуністичної фракції у ВРУ Петро Симоненко в ефірі програми «Факти» заявив, що фракція комуністів підтримує ініціативу створення ТСК, щоб розібратися, куди пішли народні гроші. Сподіваюся, що вони, як і інші фракції парламенту нададуть членів своїх фракцій для створення ТСК. Тоді в найближчі терміни винні у зловживаннях в аеропорту Бориспіль, як під час його підготовки до Євро-2012 так і теперішньому його критичному стані будуть виявлені і притягнені до відповідальності.