Он-лайн служба для підприємців дозволить мінімізувати потреби в зверненні бізнесу до органів влади

Передові країни світу, зокрема Канада, досить ефективно використовують інформаційно-комунікаційні технології у відносинах між органами влади та бізнес-структурою. Беручи до уваги кращі практики розвитку бізнес-середовища, в Департаменті промисловості та розвитку підприємництва розпочато роботу над впровадженням віртуального бізнес-центру.

Фото: www.moneymarketing.co.uk

Для чого це потрібно?

Сьогодні у намаганнях розпочати власну справу потенційний бізнесмен стикається з рядом проблемних питань, – починаючи з державної реєстрації суб’єкта господарювання, закінчуючи проходженням дозвільного та ліцензійного процесів, які є достатньо складними та витратними.

Юридичні компанії, що пропонують спектр послуг із супроводу бізнесу дозволяють зменшити витрати часу підприємців на пошук інформації, проте, такий супровід завжди є коштовним, а застосування та тлумачення юридичних норм – не завжди вірними. Зазвичай наміри потенційних підприємців так і лишаються невтіленими бізнес-планами.

Як це виправити?

Наша ініціатива – створення інформаційної он-лайн служби, орієнтованої на збільшення шляхів взаємодії, зручності, зниження вартості послуг, підвищення їх персональної спрямованості, а також рівня інформованості представників бізнес-структури загалом про спектр дозвільних послуг та органів влади, що їх надають. Основною метою запровадження такої системи є створення максимально комфортних умов для підприємців, які передбачатимуть безкоштовний цілодобовий доступ до інформації щодо переліку ліцензій та дозволів, необхідних для відкриття конкретного виду бізнесу.

Кінцевий результат задуму ми вбачаємо у вдосконаленні процесу бізнес-планування, заощадженні часу та коштів діючих підприємців, а також потенційних бізнесменів.

Переваги

Створення інформаційної он-лайн служби для підприємців дозволяє мінімізувати потреби в зверненні бізнесу до численних органів влади різних рівнів. Така умовна автономія дозволить працюючим та майбутнім підприємцям зосередитись на розвитку бізнесу та зменшити «енергозатратність» в частині його супроводу.

Що для цього потрібно?

Важливою складовою успішної реалізації задуму, на наш погляд є налагодження взаємодії прогресивної бізнес-спільноти (потенційних споживачів) та команди професіоналів різних, на перший погляд, - несумісних, сфер діяльності, таких як it-cпеціалістів, UХ-дизайнерів, юридичних партнерів.

Як реалізувати?

Вагомим кроком у реалізації віртуального бізнес-центру є дослідження потреб цільової аудиторії для формування чіткого бачення кінцевого продукту очами потенційного споживача. Основний акцент у розробці такої платформи - стимулювання розвитку start-up команд, на думку та підтримку яких ми будемо орієнтуватися першочергово при розробці сайту.

Додатково на інтернет-ресурсі міститиметься інформація про міжнародні фонди, а також програми підтримки малого та середнього бізнесу та інша корисна інформація.

Де знайти інформацію?

Ми розмістили оголошення (на сайті електронних закупівель) щодо вимог до потенційних кандидатів на розробку сайту. Тож, запрошуємо всіх свідомих, енергійних, креативних спеціалістів у сферах it-технологій, сучасного веб-дизайну, UХ-дизайнерів, підприємців, які мають бажання поділитися своїм особистим досвідом та готові долучитися до розробки платформи розвитку бізнесу в місті Києві. 

Максим Кузьменко Максим Кузьменко , Директор Департаменту промисловості та розвитку підприємництва КМДА
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram