ГоловнаПолітика

Кількість прихильників Митного союзу впала до 12%

Підтримка вступу до МС знизилася майже утричі

Кількість прихильників Митного союзу впала до 12%

Кількість прихильників приєднання України до Митного союзу після Революції Гідності скоротилася майже утричі - до 12,3%.

Про це свідчать дані соціологічного опитування,  проведеного Київським міжнародним інститутом соціології, (КМІС) з 14 по 24 лютого цього року.

За минулі півтора року (з вересня 2013 року) частка прихильників вступу до ЄС зросла на 6 процентних пунктів (з 41% до 47,2% українців). Підтримка вступу до Митного союзу знизилася майже утричі (з 35% до 12,3%). Частка прихильників неприєднання до жодного з цих об'єднань збільшилася з 9% до 27,3%.

У регіональному розрізі проєвропейські настрої переважають на заході і в центрі країни: курс на вступ до ЄС підтримують 75% жителів західних областей і 57% жителів центру. На півдні і на сході переважна більшість воліли б, щоб Україна зберігала нейтралітет і не входила ні в ЄС, ні в Митний союз - такої думки в південному регіоні дотримуються 37%, а на сході - 32%.

Однак якщо порівнювати частки прихильників вступу до ЄС і Митного союзу, то на півдні переважатимуть проєвропейські настрої (у регіоні курс на ЄС підтримують 33%, на Митний союз - 12%), зате на сході дещо популярніші проросійські геополітичні орієнтації (курс на ЄС підтримують 20%, на Митний союз - 30%). Тобто настрої населення залишаються неоднорідними, хоча проєвропейська орієнтація переважає над проросійською у всіх регіонах, крім сходу.

Якби зараз проводили референдум з питання, чи вступати Україні до Євросоюзу, "за" проголосували б 50,7% жителів України. Проти вступу в Європейський Союз проголосували б 25,7%. Інші або не брали б участі у такому референдумі (10,6%), або не визначилися з вибором (13,0%).

Тобто якби референдум щодо вступу в ЄС відбувався у лютому цього року, в ньому ймовірно взяли б участь 76,4% населення, а голоси розділилися б таким чином: 66,4% - за вступ до ЄС, 33,6% - проти.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram