Близько 20 млн громадян США могли бачити контент, що розміщували напередодні виборів американського президента у додатку Instagram особи, які працювали в інтересах російської держави.
Про це в середу, 1 листопада, повідомили представники компанії Facebook Inc., якій належить сервіс обміну фотографіями і відеороликами, передає Німецька хвиля.
Юристи Twitter Inc., Google Inc. та Facebook Inc. другий день дають свідчення в сенатському комітеті у справах розвідки у зв'язку з розслідуванням можливого втручання Москви в американську виборчу кампанію.
За даними на початок жовтня 2016 року, загальна кількість американців, які могли в Instagram побачити відповідний контент, сягнула 16 млн, уточнив віце-президент і юрисконсульт Facebook Колін Стретч. Переважно це був продукт цільового маркетингу.
Раніше стало відомо, що, за даними представників соціальної мережі, якась група російських користувачів опублікувала понад 80 тисяч записів на політичні теми протягом двох років під час і після президентських виборів у США 2016 року. Потенційна група охоплення склала 126 мільйонів людей. Компанія Facebook Inc. повідомила також, що тільки в жовтні 2016 року деактивувала майже 6 мільйонів фейкових акаунтів.