Сервіс мікроблогів Twitter введе нові правила публікації реклами на тлі звинувачень у ймовірному втручанні Росії у вибори президента США.
У повідомленні Twitter сказано, що компанія запустить "центр прозорості", де будь-який користувач зможе отримати інформацію про джерела і фінансуванні реклами, що з'являється на сторінках сервісу.
Користувачі, зокрема, зможуть побачити, які оголошення націлені саме на них. Оплачувані публікації, випущені в рамках передвиборних кампаній, будуть відповідно промарковані. Twitter також введе жорсткіші правила розміщення реклами, включаючи обмеження за цільовою аудиторією, і посилить відповідальність за порушення правил. Нова система запрацює спочатку в США, а потім - по всьому світу.
Twitter, а також Facebook і Google свідчили у Конгресі США з приводу імовірного втручання Росії в президентські вибори шляхом розміщення пропагандистських матеріалів у соціальних мережах. Twitter у своєму звіті згадав російський телеканал RT, який 2016 року витратив на рекламу серед американських користувачів $274 тис.
У вересні соціальна мережа Facebook заявила про придбання користувачами з Росії перед президентськими виборами декількох тисяч оголошень, які "сіють суперечності в суспільстві". Ці оголошення стосувалися питань легалізації зброї, міграції й тем, пов'язаних з ЛГБТ. Сумнівні акаунти пізніше закрили. У вересні соцмережа заявила про плани найняти тисячу осіб для перевірки роботи таких сторінок.
Як повідомляли раніше, Twitter блокуватиме повідомлення з образами і домаганнями.