ГоловнаСпорт

Виробник контрацептивів використав програш Серроне від Макгрегора у своїй рекламній кампанії

Відомий у вузьких колах бренд удався до цікавого піар-ходу.

Виробник контрацептивів використав програш Серроне від Макгрегора у своїй рекламній кампанії
Макгрегор - Серроне
Фото: скриншот

Напередодні в Лас-Вегасі відбувся довгоочікуваний поєдинок на турнірі UFC, у якому американський боєць ММА Дональд Серроне на прізвисько "Ковбой" поступився колишньому чемпіонові UFC Конору Макгрегору.

Відомий виробник контрацептивів VISIT у своєму Twitter з гумором і користю для компанії пройшовся по американцеві, який зміг протистояти ірландцеві лише 40 секунд.

"Щоб твій ковбой простояв понад 40 секунд", - свідчить напис на фото.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram