ГоловнаСуспільствоЖиття

Бізнес визнав абсурдними вимоги фасувати продукти у пакети в магазинах

"У такій упаковці фрукти і овочі швидше псуються, а для вірусів створюється більш сприятливе середовище".

Бізнес визнав абсурдними вимоги фасувати продукти у пакети в магазинах
Фото: https://dpchas.com.ua

У Європейській бізнес-асоціації вважають абсурдними вимоги розфасовувати продукти в одноразові пакети в магазинах і супермаркетах.

Про це повідомляється на сайті ЄБА.

"Після рішенням місцевих органів багато магазинів щодня фасують овочі та фрукти в одноразові пакети, хоча на державному рівні не встановлено жодних вимог щодо обов'язкового фасування харчових продуктів, яких не споживають безпосередньо на місці. У такій упаковці фрукти та овочі швидше псуються, до того ж для вірусів створюється більш сприятливе середовище", – йдеться в повідомленні.

В асоціації зазначають, що тривалість виживання вірусу на поверхнях точно не встановлена, про що свідчить досвід інших країн, рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров'я та Міністерства охорони здоров'я. Крім того, фрукти – непридатне середовище для виживання вірусу. Це також підтвердили в Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства своїм листом із роз'ясненням від 11 квітня на прохання ЄБА.

Водночас розфасовка продуктів у поліетиленові пакети провокує збільшення відходів і згубно впливає на навколишнє середовище.

"Це також призводить до зростання цін на продукцію через додаткові витрати на матеріали та робочий час продавців, прискорює псування продукції, збільшує кількість незадоволених клієнтів, які також не розуміють необхідності таких заходів", – додали в асоціації.

"Щоби не допускати таких абсурдних місцевих рішень, ЄБА пропонує уточнити способи реалізації овочів і фруктів у відповідних рішеннях обласних комісій і місцевих рад. Зокрема, експерти Комітету з роздрібної торгівлі вважають за необхідне дозволити продаж нефасованих (вагових) овочів і фруктів продавцями або покупцем шляхом самообслуговування, за умови дотримання базових рекомендацій із безпеки. А саме – за наявності індивідуальних засобів захисту в продавця або покупця, дотримання дистанції між людьми 1,5 м, додаткової дезінфекції обладнання та інших необхідних заходів", – додали в ЄБА.

Нагадаємо, на період карантину великі мережі супермаркетів ввели обмеження на кількість людей у магазинах. Також у магазинах наносять спеціальну розмітку, яка розмежовує відвідувачів один від одного, а в деякі – пускають по черзі – покупці, які приходять, повинні очікувати біля входу.

Раніше мережа супермаркетів АТБ також виділила окремий час для відвідування магазинів літніми людьми, які є в групі найбільшого ризику при зараженні коронавірусною інфекцією. 

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram