З огляду на значне зростання обсягу пропозицій робочого одягу на українському ринку в останні роки, підібрати сьогодні необхідну комплектацію досить непросто. Це пов'язано, перш за все, з появою великої кількості нових виробників і продавців, що пропонують продукцію самої різної якості. З цієї причини саме надійний постачальник є тією ключовою ланкою, від якої залежить успішність постачання спецодягом всього підприємства.
Основні критерії вибору спецодягу
Перший критерій полягає у відповідності пропонованої продукції вашим робочим умовам, технічним вимогам і наявним нормативним документам. Це має важливе значення, оскільки заявлені виробником параметри не завжди збігаються з чинними стандартами, що призводить до зниження рівня захисту персоналу і виникнення додаткових ризиків на виробництві.
Другий критерій має відношення до фінансової стабільності постачальника. Довіряти свої гроші ненадійній організації однозначно не варто. При виборі партнера орієнтуйтеся на його репутацію і досвід роботи. Як приклад можна привести компанію OZON (http://www.ozon.com.ua) , яка більше 20 років займається випуском якісного спецодягу і входить в число провідних виробників в Україні.
Третій критерій стосується традиційного співвідношення ціни та якості. Безумовно, дешевий спецодяг присутній на ринку, однак якщо його експлуатаційний термін виявиться коротшим, ніж задекларований, ви будете змушені робити повторні закупівлі, що негативно відобразиться на собівартості вашої продукції. Саме тому багато керівників вважають за краще купити спецодяг OZON, вибираючи відмінну якість за розумну ціну.
Четвертий критерій – безпека самого спецодягу. Для зниження витрат на його виробництво деякі фірми почали використовувати дешевшу сировину або проводити схожі сумнівні операції. В результаті цих дій вміст небезпечних речовин в готовій продукції може в багато разів перевищувати чинні нормативи, що призводить до зростання серйозних захворювань у співробітників. Щоб виключити такий розвиток подій, необхідно отримати офіційний висновок в спеціалізованій лабораторії.
П'ятий критерій - це комфорт і зручність спільної роботи на довготривалій основі. Сюди може входити: швидкість відвантаження товару після оплати, можливість закупити весь набір необхідних засобів індивідуального захисту в одному місці, наявність філіальної мережі і обладнаних складів з паркінгами для клієнтів, зручність замовлення на сайті інтернет-магазину і якість обслуговування в офлайн-представництвах.