ГоловнаПолітика

"Народний фронт" пропонує зважувати вантажівки для збереження доріг

Обмеження їх пересування, на думку нардепа, недостатньо

"Народний фронт" пропонує зважувати вантажівки для збереження доріг
Фото: nfront.org.ua

Для реального збереження покриття автодоріг треба ухвалити законопроекти про вагові комплекси і встановити відповідальність за перевантаження автомобілів.

Про це заявив народний депутат Тарас Кремінь, коментуючи рішення "Укравтодору" про обмеження руху вантажівок у літню спеку.

"Заборона фурам їздити у денну спеку ніяк не змінює того факту, що багато з них незаконно перевантажені - понад норму, на яку розраховане дорожнє покриття. Пересуваючись влітку ночами, вони все одно сильно розбивають асфальт. І взимку розбивають, і восени. Знахабнілі вантажоперевізники заощаджують, перевозячи ті самі обсяги вантажів меншою кількістю машин, коротшими маршрутами. Ціною прискореного зносу доріг. Реальне збереження доріг буде, коли ми введемо по всій країні вагові комплекси та будемо карати за перевантаження водіїв; карати керівників фірм-перевізників і вантажовідправників", - підкреслив Кремінь.

"Народний фронт", нагадав він, вніс до парламенту відповідні законопроекти, але вони наразі блокуються лобістами автотранспортного та аграрного бізнесу.

"У тісному співробітництві з міністром інфраструктури Омеляном ми напрацювали спільні законопроекти (№4660 і 4661), яким збільшуються штрафи для недобросовісних перевізників і розширюється коло осіб, які підпадатимуть під штрафні санкції. Це продовження ініціював уряд Яценюка, який почав боротьбу з перевантаженням машин ще 2015 року. Але Рада вже двічі не поставила ці два проекти на розгляд, тому що серед депутатів діє потужне антисоціальне лобі автоперевізників і зернотрейдерів. Політичні сили мають об'єднатися і подолати цей саботаж!" - зазначив народний депутат.

Водночас він додав, що заборона на рух вантажівок у денний час є правильним рішенням, виконання якого треба домагатися паралельно зі впровадженням вагових комплексів.

"Так, це цілком правильне рішення, і звичайна практика країн Євросоюзу. У Європі вантажівки у літню спеку відстоюються, водії водночас відпочивають. Інша справа, що там фури регулярно зважуються, і перевантажувати їх ніхто не сміє. А у нас цей денний відстій не тільки не вирішує проблеми, а й зазвичай не дотримується. І з цим держава мусить боротися", - пояснив Кремень.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram