Київ залучив китайський консорціум до розробки технічного і фінансового рішення будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.
Угоду про співпрацю між КМДА і консорціумом у складі China Railway International Group Co., Ltd. і China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd. було підписано в середу, 22 листопада.
Четверта гілка метро з 13 станціями коштуватиме 2 млрд доларів. Близько 85% від прогнозної вартості планують забезпечити за рахунок кредиту від китайських фінустанов під державні гарантії. "Термін повернення кредиту - від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів", - заявив мер Києва Віталій Кличко.
Орієнтовний термін будівництва - 5 років.
Продовження гілки на Троєщину буде можливим тільки після добудови Подільсько-Воскресенського моста.
Нагадаємо, що будівництво нової лінії метро дозволить поліпшити транспортне сполучення з великими лівобережними масивами Києва - Троєщиною, Лісовим, Воскресенкою, Райдужним, а також майбутньою забудовою Русанівських садів, що зробить їх привабливішими для проживання.
Перша черга Подільсько-Вигурівської лінії буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівний" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі ця лінія буде продовжена на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.