Державне підприємство "Укрспирт" заявило про поширення фейкових новин з використанням прямої мови в.о. керівника ДП Юрія Лучечка, "що ображає всіх учасників переговорів горілчаного ринку". Про це йдеться в офіційній заяві компанії.
"У мережі інтернет розгорнуто платну рекламну кампанію із залученням ресурсів «Вести» і «Комсомольская правда в Украине» для дискредитації ділової репутації та іміджу ДП «Укрспирт». Це не відповідає стандартам журналістики про неупереджене об'єктивне висвітлення новин, створює конфліктну ситуацію в галузі", - йдеться в заяві.
"Курс нового керівництва підприємства спрямовано на ефективну співпрацю з партнерами та дотримання державних інтересів, що викликає роздратування в ділків тіньового ринку. Вимагаємо від редакцій зняти з ресурсів «псевдоновини» і розмістити інформацію, засновану тільки на фактах, підтверджених надійними джерелами або отриману безпосередньо від відділу зв'язків з громадськістю ДП «Укрспирт»", - зазначили в компанії.