"Укрзалізниця" з серпня почала тестувати автоматизовану систему розподілу порожніх зерновозів.
Про це повідомляє "Центр транспортних стратегій".
Зараз здійснюється розподіл вагонів онлайн, відповідно до поданих клієнтами електронних заявок. Згодом буде встановлено контроль, щоб не допускати розподілу зерновозів поза системою "Управління пересиланням порожніх вагонів" (АС "УППВ").
В УЗ пояснили, що на першому етапі експлуатації розподіл зерновозів буде проводитися відповідно до регулювальних наказів, щоб забезпечити нормальну роботу портів зі своєчасним відправленням порожніх зерновозів.
"На наступному етапі диспетчерський апарат філії УЗ ЦТЛ буде розподіляти відправлення зерновозів між основними станціями мережі залізниць України. В середньому визначено 8-10 таких станцій у кожній з регіональних філій. Після розподілу між опорними станціями автоматизована система самостійно розподілятиме порожні вагони між станціями і вантажовідправниками, залежно від електронних замовлень в автоматизованій системі "Месплан", - повідомив Зіновій Фіняк, перший заступник начальника філії ЦТЛ.
Після тестування систему автоматизованого розподілу порожніх зерновозів переведуть у наступний режим - дослідний.
Раніше керівник УЗ Войцех Бальчун заявляв, що з жовтня 2017 року всі вантажні вагони будуть розподілятися серед клієнтів автоматизовано. Також повідомляли, що 28 грудня УЗ ввела в експлуатацію першу чергу програмного забезпечення автоматизованої системи розподілу порожніх вантажних вагонів.
Нагадаємо, Європейський банк реконструкції і розвитку має намір виділити "Укрзалізниці" 150 млн доларів для купівлі вантажних вагонів загального призначення.