Компанія China Harbour Engineering перемогла в тендері на днопоглиблення в районі трьох причалів №23, 24 і 25 порту "Южний".
Про це повідомляють на сайті ProZorro за результатами аукціону, що відбувся в четвер.
Китайці проведуть ці роботи за 1,065 млрд гривень. В Адміністрації морпортів, оголошуючи тендер, очікували, що вартість робіт становитиме1,197 млрд гривень (без ПДВ).
В аукціоні також брали участь LTD Novadeal ("донька" бельгійської DEME Group) з пропозицією на 1,179 млрд гривень, Boskalis International (Нідерланди), знизила ціну з 1,197 млрд грн до 1,178 млрд грн, Jan De Nul (також дочка бельгійської DEME Group) з остаточною пропозицією 1,113 млрд, а також компанія "Ван Оорд Україна" (представництво Van Oord, Нідерланди), остаточна пропозиція якої склала 1,179 млрд грн.
Ці ж п'ять компаній подалися і на інший днопоглиблювальний конкурс у порту "Южний" - на реконструкцію морського підхідного каналу і внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів. Торги в рамках цієї закупівлі відбудуться 24 квітня.
Нагадаємо, на причалі №25 побудувати глибоководний термінал планує компанія "М.В.Карго" в рамках контракту з одним з найбільших зернотрейдерів світу Cargill. Пропускна спроможність першої черги терміналу становитиме до 5 млн тонн, друга черга передбачає збільшення потужності ще на 2-4 млн тонн. АМПУ зі свого боку зобов'язалася провести днопоглиблення акваторії порту.
У жовтні 2016 року компанія "Ян Де ННЛ Україна" виграла тендер на проведення днопоглиблювальних робіт у порту "Южний". Невдовзі після цього видання "Українська правда" опублікувало заяву народного депутата Сергія Лещенка про те, що "Як Де Нул Україна" у складі своїх засновників має кілька офшорних компаній, а сам тендер проведено із серією грубих порушень законодавства про держзакупівлі.
Пізніше прем'єр-міністр Володимир Гройсман доручив Адміністрації морських портів (АМПУ) скасувати тендер за старою процедурою і провести новий через систему електронних державних торгів ProZorro.