Для кого цей захід?
- власників бізнесу;
- маркетологів;
- інтернет-маркетологів;
- менеджерів проектів;
- спеціалістів-початківців у сфері інтернет-маркетингу;
Основна тема заходу - конверсія в інтернет-маркетингу. Доповіді - це практичні рекомендації, точні інструкції та кейси з веб-аналітики і юзабіліті. Жодної води - ми цінуємо ваш час.
Вас чекає 12 доповідей і 2 круглі столи. Спікери розкриють такі теми:
- оцінка ефективності бізнесу та інтернет-маркетингу;
- секрети роботи з Google Tag Manager;
- вплив поведінкових факторів на конверсію;
- аналізи результатів А/Б тестування на конкретних прикладах;
- корисні кейси;
Також вас чекають круглі столи, що передбачають жваве обговорення глядачів і експертів. Поставити запитання можна буде на теми виявлення можливих помилок в оцінці ефективності і на тему побудови процесу поліпшення конверсії - не пропустіть!
Ви проведете 9 годин свого часу у спілкуванні у прямому ефірі з найкращими інтернет-маркетологами ринку. Давайте познайомимося з тими, хто готовий на практиці показати можливі вирішення ваших проблем, відповісти на питання - як збільшити конверсію і як її правильно враховувати.
Програма:
- Перші кроки в оцінці ефективності інтернет-маркетингу, Антон Воронюк (WebPromoExperts);
- Будуємо систему оцінки ефективності для вашого бізнесу, Антон Липський (Starcom);
- Нова Яндекс.Метрика, Майя Тавлуй (Яндекс.Україна);
- Інтегруємо ефективніше. 10 порад для роботи з Google Tag Manager, Андрій Осипов (автор блогу «Веб-аналітика і результат»);
- Кейс підвищения конверсії у b2b сегменті, Вікторія Абед (Allbiz);
- Круглий стіл: «Типові помилки оцінки ефективності», Павло Левчук, Андрій Осипов;
- Інтеграція офлайну з онлайном. Кейс, Андрій Суховий (OWOX);
- «Відвідувачі в лабіринті» (Вплив поведінкових факторів на підвищення конверсійності ресурсу) Ольга Горенко (UsabilityLab);
- Ведемо користувачів правильно (Ефективні посадкові сторінки), Олександр Власов (Vortex);
- Аналіз результатів A/B тестувань на прикладі prom.ua, Іван Портний (Prom.ua);
- Фішки звітності та сегментації, Роман Рибальченко - (тренер, ведучий власної школи);
- Круглий стіл: «Побудови процесу поліпшення конверсії всередині компанії», Іван Портний, Олександр Власов, Роман Рибальченко;
- 10 дивовижних кейсів підвищення конверсії, приклад західних проектів, Анастасія Пареха (UniSender)
Підіб'ємо підсумки:
Вас чекають найкращі спікери, інформативні і лаконічні доповіді, цікаві круглі столи, практичні кейси.
Це все, що знадобиться для розуміння кроків у поліпшенні конверсії та оцінці ефективності.
Всі зареєстровані учасники отримають цінні подарунки від партнерів конференції і сервісів, які полегшують роботу інтернет-маркетологів.
І пам'ятайте - участь у заході безкоштовна, але для участі обов'язково треба зареєструватися на сайті Академії інтернет-маркетингу «WebPromoExperts»!