Спікери найбільших компаній і сервісів, серед яких WebPromo, K-50, Ringostat, Google, Яндекс Україна, UaMaster та інші, представлять практичні доповіді та кейси.
Корисно для:
- Підприємців і власників бізнесу, які шукають нові способи оптимізувати витрати на просування і при цьому збільшувати число продажів.
- Менеджерів, які розвивають нові канали продажів і слабо розуміють потенціал інтернет-маркетингу та контекстної реклами.
- Початківців інтернет-маркетологів, які хочуть дізнатися про ефективні інструменти і зрозуміти, куди рухатися далі у своїй роботі.
У програмі конференції два круглі столи з фахівцями з оптимізації й автоматизації рекламних кампаній.
Спікери конференції:
- Антон Воронюк (WebPromo)
- Сергій Яременко (EMPO)
- Юлія Хурчакова і Олександр Замай (Google Inc)
- Марія Шестаковська (Яндекс Україна)
- Юрій Копишинський (WebPromo)
- Андрій Осипов (Відкриті ресурси)
- Олександр Максименюк (Ringostat)
- Максим Уваров (K-50)
- Володимир Галіка (RMU)
- Євген Шевченко (UaMaster)
- Антон Липський (Starcom Ukraine)
- Наталія Петрова (Приватний спеціаліст, USA)
У світлі останніх подій в Україні та ситуації навколо долара компаніям, які працюють на західних ринках, буде корисною доповідь "Складнощі, можливості та переваги контекстної реклами в США" Наталії Петрової, приватного фахівця з контекстної реклами, яка працює в США з місцевими та українськими компаніями.
Ефективність контекстної реклами і зростання продажів залежать від правильного налаштування рекламної кампанії. Не пропустіть шанс отримати рекомендації, засновані на досвіді фахівців-практиків!
Реєстрація і подарунки слухачам
Слухачам після конференції висилаються записи та презентації доповідей. Також приватників чекають бонуси від сервісів: SEMRush, SimilarWeb, Clickfrog, prodvigator.ua, witget.
Крім цього, ви безкоштовно отримаєте 2 електронні книги:
- "З нами аналітика набагато простіша!" (короткий екскурс у світ веб-аналітики)
- "Запуск своєї першої кампанії в Google AdWords" (основи контекстної реклами)
Захід безкоштовний, але для участі обов'язково необхідно зареєструватися на сайті конференції.
Попередня онлайн-конференція
Академія інтернет-маркетингу "WebPromoExperts" провела вже 3 безкоштовні онлайн-конференції. Остання відбувалася 19 лютого і була присвячена практичним кейсам із SEO-оптимізації та просування сайтів. Пропонуємо вам подивитися її запис:
Щоб подивитися 20 березня конференцію про контекстну рекламу, зареєструйтеся на сайті.