Найпопулярнішим брендом в Україні залишається торгова марка "Наша Ряба", під якою Миронівський хлібопродукт випускає заморожене куряче м'ясо. 2011 року продажі продукції під цим брендом зросли до 5,1 млрд грн.
Про це свідчить рейтинг топ-50 брендів України, який складає журнал "Фокус".
На другому місці в переліку опинився шоколадний бренд "Рошен" із продажами на рівні 4,5 млрд грн, першу трійку замикає пиво "Чернігівське" - 4,3 млрд грн. До першої десятки також входять "Прима" (3,2 млрд грн), "Конті" (1,9 млрд грн), "Оболонь" (1,63 млрд грн), "Хортиця" (1,55 млрд грн), Nemiroff (1,53 млрд грн), "Хлібний дар" (1,37 млрд грн) і "Рогань" (1,27 млрд грн). Сукупні продажі першої десятки рейтингу перевищили 26 млрд грн, продажі всіх 50 найпопулярніших брендів - 49,2 млрд грн.
Серед найпопулярніших брендів рейтингу - пивні та лікеро-горілчані. У цьому переваги українців не змінилися.
До рейтингу увійшли не тільки українські бренди, створені вітчизняними компаніями-виробниками, а також торгові марки, створені або придбані іноземними компаніями спеціально для виходу на український ринок.
Нагадаємо, раніше "Фокус" склав рейтинг найбільших землевласників України.