В цьому контексті не можу не згадати законодавчі ініціативи, з якими протягом року виступав наш Комітет, і які були підтримані парламентом. Нагадаю, це – передусім – Закони, що врегульовують та удосконалюють механізми фінансування дорожньої галузі № 1762 (проект № 4014-а) та № 1763 (проект 4015-а). Якщо підсумовувати 2016-й рук в дорожній галузі, можу сказати: прийняття цих документів стало вирішальною подією року.Для того, щоб стартували названі закони, є цілий рік – 2017-й. Він повинен стати перехідним: закони запрацюють в повну силу з 2018-го. За цей період, сподіваюсь, будуть створені всі умови для роботи законів, з`являться необхідні підзаконні акти тощо. Сподіваюсь, що до рішення питання в повній мірі долучиться виконавча гілка влади, від якої, власне, залежить конкретна практична робота законів на місцях.
Важливим став і Закон, який парламент підтримав буквально на днях. Маю на увазі проект № 5428. Це тимчасовий, але дієвий захист провідного перевізника – ПАТ «Укрзалізниця».
Також в першому читанні прийнятий проект закону про електронний квиток в міському пасажирському транспорті, реєстр. № 4121. Підготовлено та очікує на розгляд проект закону № 2712 Про внесення змін до Кодексу торговельного мореплавства України (щодо сприяння розвитку судноплавства в Україні).
Підсумовуючи діяльність колег-парламентарів, хочу окремо відмітити конструктивну роботу членів Комітету з питань транспорту: народних депутатів Сергій Євтушок, Ігор Васюник, Ігоря Діденка, Ігор Побер, Boris Kozyr та всіх інших. Завдяки завзятій та наполегливій роботі депутатів-ініціаторів законопроектів, членів Комітету, секретаріату, завдяки спільній праці з фахівцями-експертами, з Міністерством інфраструктури, галузь і в цілому – економіка країни, все суспільство отримали цілу низку надважливих документів. І це – головний підсумок законотворчої роботи року.
Закони є. Час їх виконувати.